Direktlänk till inlägg 25 februari 2007

~helgen å sådär~

Av S - 25 februari 2007 12:14

Japp, så var det söndag igen då, redan liksom, att det alltid ska gå så jävla snabbt!Anyway.. Jobbade i fredags iaf, Tommi stannade även kvar så ja fick åka me han hem så ja skulle hinna med mig på kvällen. Värsta snellt. (: Så jag var väl hemma vid 17.40 efter jobbet, då hade jag typ 50 minuter på mig att göra mig iordning. Blev lite stressit, men jag hann iaf. Så vid 18.45 stod jag vid baren på Olles med en shot å en liten öl i handen. :D Sen vandrade vi ner på Skepparn å där satt typ alla andra redan. (; En stund senare så ramla dem sista in, dem som hade hämtat chefen, hon blev jätteglad när hon såg oss alla som satt där. ;P Blev goood mat, 3-rätters, till förrät var det typ skagentoast, med lax faktiskt, å ja tyckte det var jättegott. ;P till varmrätt var det oxfile, med vitlökssmör å potatis, just nu kommer ja faen inte på vad det var för potatis. ;P och till efterrätt blev det glas med hallon. Hur mumsigt som helst. Osså blev det presentutdelning å sådär. Vid.. ja.. 23 kanske? Så vandrade några av oss upp på Bishop å satt där en stund, ja lämnade dock dem andra vid 00 å gick på Players för att träffa Vickan å Angelica. Därifrån gick vi sen vidare på Dallan, sen Oscar å till sist så hamnade vi på Coppers. Man kan alltså säga att jag verkligen gjorde stan i fredags. (; Var hemma strax före 03, men jag hade skoj iaf. (: Igår så gjorde ja inte så mkt alls, hann bara vara vaken en stund så ringde Mackan å undra om ja kunde passa barnen. Och det ställde jag upp på, orkade inte göra så mkt iallafall. Så jag tog bussen hit upp å åt mat med Marcus. Sen när Jessica kom hem med barnen tog jag med mig Leija ner på Konsum å köpte lite godis å cola. (: Så det blev bara mys å sådär för oss igår, jag sov även med Leija, hon är hur go som helst. "Vi ska äta godis, kolla på film å baja gosa Saja!" :DNu har ja mest suttit å spelat sen ja klev upp, tänkte snart ta å åka hem å städa lite å sådär. Imorrn har vi planeringsdag på jobbet, skönt det, fast ja lär få stanna längre på min tidiga dag som vanligt. ); Aja, ha en bra söndag alla. (:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards