Alla inlägg den 16 april 2007

Av S - 16 april 2007 12:10

Idag är det soool! Så skönt det är och har varit dem senaste dagarna, helt underbart!


Igår så kom Jessica å Fredrik å hämtade mig, så åkte vi hem till dem å åt glass å spelade kort ute i solen, Danne kom jue oxå å lekte med oss.

Heh, jag har redan fått märke efter mitt klockband även, sjukt nice. Eller ja, det är inte så snyggt, men skönt å få tillbaka lite färg. [:

Sen slappade vi å kollade lite på teve å lite sådär, prata lite skit å bara umgicks. Framåt kvällen så tog jag mig en promenad hem till staden, så ja Veronica, det var mkt möjligt att du såg mig. [;


Kom hem diskade undan å lagade mat, kände inte för å stå vid spisen så länge så jag gjorde bara lite nudlar. :D Sen slängde ja ihop lite tvätt, inför tisdan liksom, men kände att ja kunde göra det så jag har det gjort. Tog en dusch å gjorde mig klar för sängen. Sjukt skönt å bara slappa hela kvällen.


Nu så sitter man på rast på jobbet, har varit ute hela förmiddan å ska se om ja ska ta med mig barnen som inte sover å gå ut. Man ska väl passa på liksom!? [:


Ha en bra dag alla!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards