Alla inlägg den 30 april 2007

Av S - 30 april 2007 19:42

Hej hej hallå!

Trevlig Valborg på er, eller hur man ska säga. [:

Är hemma hos Jessica å Fredrik nu, tog en prommis hit förut idag, snela Danne å Jessica kom å mötte mig eftersom vi skulle gå å handla. Gick på Ica på Kuben, blev en del handlat eftersom vi gör värsta goda middagen. Nu ska ni få höra å bli lite avis kanske. Blir hasselbackspotatis med fylld fläskfile, fyllningen består av soltorkade tomater, vitlök, färsk basilika å parmesanost, osså är det parmaskinka runt om. Lär bli hur gott som helst. Sen har jag å Jessica bakat en chokladtårta som strax ska garneras. Mumma! [:

Får se vad som händer sen, vi lär väl kanske bara vara här o umgås lite å sådär, trevligt det, orkar inte festa nåt idag ändå, tror fredagen tog riktigt kål på mig faktiskt, å sparar mig nog till lördag då jag åker på finlandskryssningen. [:

Idag har jag iaf börjat läsa boken ja lånade av Robban, så känner ja mig själv rätt lär det inte bli mkt sömn inatt eftersom den verkar rätt bra. [:

Nu ska vi fixa klart tårtan!

Tjopp!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards