Alla inlägg den 21 mars 2007

Av S - 21 mars 2007 22:04

Det är konstigt egentligen hur allt förändras med tiden. Liksom, vänner som man förr umgicks med jättemkt finns inte där lika mycket. Nu menar jag inte så att dem inte bryr sig eller så, man har väl helt enkelt inte samma tid och så till att umgås. Man blir äldre, får jobb osså helt plötsligt så lever man som i en helt annan värld. Är väl så det "ska" vara antar jag, man måste jue skaffa pengar till tamefaen allt här i världen. Sjukt.Man träffar en människa, man börjar tycka om en människa, och sen tar allt bara slut? Vad hände? Vars tog våra film och tevespelskvällar vägen? Vi slutade prata med o mer och nu hörs vi knappt alls. Vad hände? Ibland så förstår man ingenting. Man får inget veta. Och varför bryr man sig egentligen? Det är inte så att han var spec engagerad. Varför var då jag det? Herregud det är så mkt man skulle vilja ha svar på, en del saker som inte ens går att besvara. Vad ska man göra med livet? Snart är jag utan jobb också, vi får väl se hur det går. Tycks inte finnas nåt nytt å söka just nu heller. Det var iofs inte oväntat, det börjar gå mot sommar å inga vikarier behövs. Undra hur länge jag har kvar innan jag är klar? Är så otroligt mkt tankar å funderingar i min stora lilla hjärna nu så jag vet inte vars ja ska ta vägen. I vilken ordning ska man reda ut allt för att få nån helhet? det är nåt jag måste fundera vidare på å försöka lösa. Jag blir tokig annars.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards