Alla inlägg den 5 juni 2007

Av S - 5 juni 2007 21:20

Jao, äntligen hemma efter en låååååååång dag. Klev jue upp 04.50 imorse för att åka å jobba, det var segt kan ja lova. Skulle jue öppna så vad hade man för val!? :P Well, ändring på jobbet iaf, förut var man ensam med ett barn till 7 iaf, minst, idag hade jag 5 ungar 6.50, tiden går jue fortare då iallafall. Dagen rullade på bra oxå, hade jue glasskalas på förmiddan, så vips så vare lunch å sen nattning. Sen hade ja bara typ en halvtimme kvar att jobba. Syster å ungarna kom ut på jobbet å hämtade mig, så åkte vi ner ti kvissle å köpte blommor ti Erica, sen åkte vi på mcd så ungarna fick äta, ja tog en päron shake, mums säger jag bara. Sen en sväng på stan å köpte present oxå. Vid halv 3 så var vi uppe vid skvadern, shit va folk det var där, men vi hittade erica ganska fort. ^-^



När allt där uppe var klart så var vi jue ner på stan å väntade in lastbilarna oxå innan vi kunde åka iväg å fika å så hemma hos ericas föräldrar, jag å broder tog en avstickare på bolaget oxå. [; Sen for vi iallafall mot bredsand. När alla var där så korkades champagnen upp, alkoholfritt för barn å dem som körde, sikken tur att ja inte har körkort. [; Och sen blev det mat, ojojoj vad hennes mamma hade grejjat, 2 olika pastasallader (en med typ skinka å grejjs, å en me kyckling), osså vare bröd, tsatziki, dressingar, paj.. u name it.  Till det så var det massa olika att dricka, jag öl, och såg senare att det fanns vin. ]: Men men, öl e gott de oxå. osså blev det lite "matkoma" innan det var dags för kaffe å tårta. Jag tog bara tårta, men fick ändå sånt där hurdetnustavassommanfårtillkaffet av Ericas mamma. Gott vare! :D Härlig familj det där, bara träffat Ericas mamma jättesnabbt innan, å aldrig hennes pappa. Guu så vi skrattade gott där ute. Magnus var typ mobboffret. ^-^ Dagen har varit jättetrevlig!


Kom hem för en liiiiten stund sen, öppnat en öl å klurar på om ja ska gå ner på stan, fast kom på att ja nog tänker vänta på flickorna först. Så nu ska jag ta å byta om.

Tjosan! 


Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards