Alla inlägg den 6 april 2008

Av S - 6 april 2008 21:36

Guu vad jag har slappat idag, hur skönt som helst har det varit. [:

Inte lika skönt att det är nannadags alldeles strax, alltså jobb imorrn, mest mötet jag inte ser fram emot då jag kommer vara på jobbet heela dan. Blä.

Men, snart dags för nya föräldrasamtal, så vi måste prata lite om det och sådär, har jue även 2 nya ansvarsbarn nu så det blir 5 samtal, det ska nog gå bra det.

Nu ska jag borsta tänderna och slänga mig framför teven igen innan sömnen ska intas.  

Av S - 6 april 2008 18:05

Inget nytt här inte, inge speciellt iallafall.

Har inte orkat lägga över bilderna tidigare, och nu när jag tänkte göra det så var det såklart slut på batteri, måste ladda dom först så det blir nog imorrn det kommer bilder.

Hade iallafall skoj igår, trots att visa-kortet kanske inte mår helt hundra idag, och man är lite trött. Träffade Madde ute också, vi hade riktigt skoj, skakade rumpa som sjutton, fast kungen på dansgolvet var nog Lars. ;P

Har mest legat och glott på teve idag och haft sms-fest, en helt vanlig söndag med andra ord.

Imorrn är det måndag igen, mötesmåndag som vanligt. *suck* 

Av S - 6 april 2008 13:46

Mm, jag vill åka på ikea, nån som känner sig sugen på det?


Uppd. om gårdagen kommer lite senare när jag slängt över bilderna från kameran. [:  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards