Alla inlägg under april 2008

Av S - 30 april 2008 20:45

Jao, nu sitter man här och poppar med en öl. [:

Bestämde att jag joinar folket borta hos Hellman ikväll, Crille är på g hit också för å sällskapa lite innan Di är klar och på g. Anko joinar också, så det blir säkert en trevlig kväll iallafall. [:

Nu ska jag kika runt lite och vänta på att kvällen ska börja.

Ha det fint ikväll alla! 

Av S - 30 april 2008 17:25

Ja, så var den planeringsdagen över då, dagen har gått rätt snabbt, skönt det, lite avis på andra avdelningen som satt ute och planera hela dagen. ]:

Fick med mig middag hem också, var jue sallad beställt, en för mycket, så chefen skickade med mig den och lite bröd hem, tack för det. [;

Får se vad som händer ikväll, vet inte vad jag är sugen på riktigt, blev hembjuden till Ulrika på jobbet iallafall om jag hade tråkigt, hon lockade med en singelkille från sthlm. ;D  Får se vad som hittas på, badtunna är jue alltid lockande, men lite sent påtänkt kanske. Den 16:e ska vi iallafall ut och käka och bowla, skoj det, och på dagen ska vi jue på nån utbildning, nice dag.

Nu ska jag spela en presi och dricka min cider i väntan på att höra från Di.

Tack och hej! 

Av S - 30 april 2008 16:18

http://www.expressen.se/nyheter/1.1142382/svensk-saknad-pa-resa-till-bali


Snacka om att bli illamående. Hemskt att läsa om försvunna människor, hemskare är det när man känner personen.  Hualigen. ]:

Av S - 30 april 2008 07:00

Trots att klockan faktiskt bara är 7 på morgon, och det kan bli dåligare väder så trotsar jag det å tar på mig mina lite kortare byxor. Inte alls mycket kortare än vanliga byxor, men lite av benen blir jue bara iallafall, det går nog bra. Vi ska jue bara sitta inne hela dagen iallafall, roligt värre.

Men men, vad jag än skriver så går bussen fortfarande samma tid, så det är väl bara att röra på sig.

Ha en bra dag.      

Av S - 29 april 2008 21:50

Ja, på mig eller på min mp3?

För ett tag sedan var jag grymt irriterad för att min mp3 inte ville funka, den vägrade att ladda och det gick inte att slå igång den, den var med andra ord helt svart. Nu ikväll när jag satte i laddare i datorn så började den helt plötsligt att ladda!? Antingen så har den bara haft en paus eller så har min hjärna inte funkat som den ska. Nu fungerar båda, iallafall mp3:n. [;

Undra sa flundra vart det slutar imorrn då. Jag är grymt sugen på någon fest eller så, men det tycks vara ont om dom, eller så är det jag som inte engagerat mig tillräckligt för att hitta nån, började liksom fundera på det tidigare ikväll. ;P Aja, syrran skulle ringa om en stund när hon hade pratat med pappa om det blir grillning där imorrn, isf nöjer jag mig väl med det. [:

Nu ska jag iaf. studsa in i duschen en snabbis och sen sova, imorrn ska vi planera hela dagen, tur är jue iallafall att vi fått god sallad beställd till lunch. :D  

Av S - 29 april 2008 16:38

Någon är i mitt huvud och vill bara ut!

Ska slänga i mig ett piller och ta tag i städningen alldeles strax.

Ville gå ut på prommis med Anna, men hon skulle till Ljusta och äta. Kul tjej!

Jag längtar till på torsdag, då är jag LEDIG!

Imorrn har vi planeringsdag, så jag slipper min stängning. ;D  

Av S - 29 april 2008 06:10

Det ser inge mysigt ut ute, disigt som bara den. ]:

Hoppas det flyttar på sig senare så att solen kan kika fram, jag slutar jue för sjutton tidigt idag!

Fast blir nog inne rätt mkt efter det ändå, skulle behöva städas lite här, och vad passar då bättre än en tidig dag? *suck*

Nu ska jag rulla med bussen. 

Av S - 28 april 2008 19:20

Ja, så var det måndag igen då, dock så är den jue snart slut och min tidiga dag närmar sig. ;D

Jobbade senare idag också eftersom alla utvecklingssamtal är i full gång, ett avklarat idag, bara 4 kvar då, känns bättre nu än vad det gjorde i höstas, men då hade jag jue aldrig haft nåt samtal heller. [:  

Åkte en sväng till mamma och hämtade lite grejjs, sen gick jag på Hemköp och köpte hem lite mat så man överlever en månad till. [;

Hemma nu, gått igenom lite räkningar och andra viktiga papper, köpte jue en rosa så där mapp på Ikea för viktiga papper, men ska nog köpa en till, så man kan sära på en del saker.

Imorrn slutar jag tidigt, hörde rykten idag om att det skulle vara fiint väder, så jag håller tummarna för det.

På onsdag har vi planeringsdag, får se vad som händer på kvällen.. var prat om att åka till pappa. Ska höra med systeryster imorrn.

På torsdag är jag ledig, då ska jag till Jessica och snosa på bäbe och umgås med henne, på tiden det!  

 Sen äre jue typ helg igen, har tidig fredag, helskönt det, jag missade jue min förra eftersom det var långfredag då. 

 Snart äre sommar hörrni! :D 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards