Alla inlägg den 27 april 2008

Av S - 27 april 2008 17:23

Yes, så äre, har precis kommit upp ur badet, såå skönt!

Var jue tvungen och fräscha till sig liite iaf så man inte skrämmer bort alla från Bölen. Stina och Johannes har precis åkt med pappa ditåt, jag och mamma åker med Magnus och Erica lite senare. Hoppas dom kommer snart! :D

Längtar till maten! Emma har fixat till både förrätt och efterrätt, kommer bli yummie! [:

Veckan som kommer lär bli rätt skön också, jobbar måndag och tisdag, sen har vi planeringsdag onsdag, ledigt torsdag osså har jag  tidig fredag. Härliga tider! Nu ska ja ta mig en rök, osså kanske jag hinner spela en presi innan vi åker. [:

Av S - 27 april 2008 14:47

Ja, tiden har sprungit iväg som bara den idag, är nog för att jag suttit och spelat en hel del. ;P

Blir grillning ala Härnösand ikväll, mumsigt och mysigt! Blir nog alla, förhoppningsvis pappa också som åker upp, han var dock trött så vi får se.

Nu ska jag jobba på lite med mitt samtal jag ska ha imorrn.

Tjoppsan! 

Av S - 27 april 2008 10:13

Jag vaknade 7.15 idag, låg å glodde i taket tills klockan var närmare 8, då lyckades jag somna om en stund och vaknade 9 istället. Lika bra å kliva upp.

Har stoppat i mig lite frukost och funderar på hur jag ska lägga upp dagen.

Förhoppningsvis så bli´re Härnta och grillning idag, trots att det är mulet, inglasade altaner grejjar det mesta. Hoppas nu bara att Magnus cup inte håller på superlänge, och att vi lyckas få en till bil så att alla får plats. [:

Nu ska jag spela en yatzy  tänkte jag. [:


Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards