Direktlänk till inlägg 24 maj 2008

~Solen som gick i moln~

Av S - 24 maj 2008 14:59

Gårdagen bestod av inhandling på systemet och coop, grillning, vin/cider/öl/jäger, sing a long och gluttande på grabbarna som spelade teve-spel. Jag var dock helt slut i både kropp och knopp så jag somnade till lite nu och då, fast jag gick inte och la mig först, inte i sängen iaf.

Jag och Stina sov i gästrummet, hon tittade upp när jag kom in och skulle lägga mig..


Jag: Har du inte sovit nåt?

Stina: Mummel mummel.. *börjar gräva runt i sängen*

Jag: Vad gör du??

Stina: Letar mobilen..

Efter en stund kommer det.

Stina: Men, det där var jue fel!

Jag: Vadå?

Stina: Den ska jue inte ligga i sängen.


Jag skrattade lite och kröp sen ner på min sida men märkte att persiennerna inte var nedvridna.


Jag: Varför har du inte vridit ner persiennerna?

Stina: Ja, vem ska komma in här då!?

Jag: *gapskratt* Euhm, du vet.. det blir rätt ljust här inne om nån timme annars.


Man får höra lite roliga saker av halvsovande människor ibland. [:


Jag och Emma skjutsade Stina till bussen i Härnta förut runt 13 och såg till så att hon kom iväg. [;
Sen åkte vi på coop och storhandlade till maten och gotta tills ikväll. Blie jue grillat ikväll också, ska se till och kirra lite bilder så kan ni få se imorrn när jag kommer hem. Ikväll bli´re Eurovision. Hejja Charlotte!! ;D


Kakan ringde igår även, jag längtar massa till nästa lördag, vi kör på champagnefrukost va!? [;

Känns som att det blir en riktig heldag. Härligt! Snart flyttar hon jue. ]:


Nu ser jag massa blå himmel igen, ska gå å kika på vad Emma och ungarna gör. [:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Ovido - Quiz & Flashcards