Alla inlägg den 29 mars 2008

Av S - 29 mars 2008 19:08

Ne, det är det typ ingen som verkar vara idag.

Blev inge pulka av idag, folk var sega. Alla utom jag typ då.Lite trött var jag väl, men inte mer. 

Gick en sväng på stan med Anna förut, hur mkt folk som helst, vad har dom på stan att göra på en lördag!? /:

Vi gick på bolaget en sväng åt mig också, vem vet liksom, lika bra att vara förberedd. Efter en timme typ så kom Anna och Sara ner på stan också, då gick vi och käka pizza/kebabtallrik/sallad på La Spezia. Det satt fint, även om jag bara fick i mig halva pizzan typ, dom är jue så stora där.

Sen for Anna och Sara hem igen, jag och Anna gick hem till henne så jag fick hämta minttun, sen gick jag hem för o vila. Sov nästan 2 timmar, skönt.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på, lutar åt en sväng framför teven, sen får vi se vad som händer.

Ha en bra lördagskväll. [:  

Av S - 29 mars 2008 11:05

Yes, igår då.

Hade inte en aning om vad jag skulle hitta på, men tog en cider iallafall, bra början liksom. [;

Anna messade och ville att jag skulle komma dit, Malin messade, dom skulle också ut. Så, jag övertalade Johan att han skulle följa med ut en sväng, gjorde mig klar med dusch, kläder och sminkning så var jag redo. Johan kom förbi på en öl eller 2, vi pratade lite minnen och blev nostalgiska, vilka fester vi hade i den här lägenheten för hundra år sen. Efter nån timme så blev Anna less, så då vandrade vi bort till dom som var där, till en början var det väl rätt dött, men sen drogs festandet igång med lite minttu. :D 

Vi gick på Olles som vanligt, träffade en del folk där som man känner faktiskt, drinkar blev det och säkert shots också, innan det blev nog och jag gick hem till sängen.

Idag har det inte hänt så mkt än så länge, det pratades om pulka igår, men får se om människorna lever och är inne på samma sak idag. [:

Nu ska jag stoppa i mig lite frukost iallafall.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards