Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

~Pensionär?~

Av S - 21 mars 2009 09:32

Morrn morrn!

Äntligen lördag, typ, fast egentligen tycker jag bättre om fredagkvällar, då har man liksom 2 sovmornar att se fram emot. [; 

Iofs sa Pierre häromdan att vi är som värsta pensionärerna, sovmorron, vad är det? Här slår man sällan upp ögonen efter 8, även om man är ledig. Visst är det skönt att vakna av sig själv, men ibland kan det jue vara skönt att få kolla på klockan och se att den är typ halv 10 iaf. :P

Lite mer pensionärsvarning är det kanske på mig som just nu sitter och lyssnar på "Ring så spelar vi" på P4, i väntan på Melodikrysset... jag längtar lite till sommarn då det kanske blir lite melodikryss ute i Berga, eller vad säger du Mia? [: 


Igår var jobbet ut och bowla och käka på Olearys, men jag hade ingen lust att följa med, det började med att det bokades trots protester från flera håll, sen blev det liksom så att jag inte hade nån lust. 

Iställde så låg jag i sängen med inte mindre än 3 killar (Pierre, Ben & Jerry) och kikade på Så ska det låta och sedan blev det en film, Slumdog Millionaire. Jag tycker den va bra, lite äcklig och obehaglig ibland, men bra.


Tänkte att jag kanske skulle hoppa in i duschen innan Melodikrysset och göra mig klar, får se vad som hittas på idag, hjärtat jobbar men slutar redan 11.30 [: 

 
 
Johanna

Johanna

22 mars 2009 06:22

Haha, ska vi gå med i PRO?? Här är det likadant.. Sovmorron=0. Till och med Thea sover längre än oss!

Men visst var det ett lätt melodikryss igår? :) hehe

http://smulan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards