Alla inlägg den 26 februari 2009

Av S - 26 februari 2009 19:57

Hejsan hopp!

Snart helg, tyvärr har jag stängningsfredag så det är ett tag kvar, men sen är jag ledig i 4 dagar! 

Idag har vi varit på Ikea med jobbet, mitt arbetslag iallafall, kul var det att få inhandla nya grejjer till avdelningen, det kommer bli såå bra! Synd bara att vi var där och gick runt i typ 4 timmar, så både jag och Ullis hade onda fötter sen. :P Träffade på Ingrid, Jessica och Linus därute också, Linus skulle sova, men när han såg mig så kunde han inte sluta skratta. Antingen så är jag väldigt rolig att titta på, eller så är jag bara väldigt rolig när jag pratar. :P

I helgen kommer Julle, så det ska väl hittas på nåt barnvänligt skoj, även vuxet, ska eventuellt ut på lördag. 

På måndag åker jag och hjärtat till Stockholm, det ska bli skoj, och lillasyster med pojkvän tar vi också med oss. [: 

Nu ska jag hoppa i säng och glo på teve tills jag somnar, känner jag mig själv rätt lär det bli rätt snart, klev jue upp 4.50 imorse så. Skönt med sovmorgon imorrn iaf. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards