Alla inlägg den 26 juni 2009

Av S - 26 juni 2009 16:56

Hejsan hoppsan mina vänner!

Dagens jobb sprang förbi fort som bara den, vi var ute och lekte, en stund på förrmiddan, sen när Maria kom så gick hon och jag in för att planera hösten litegrann. [: 

Tacos blev det till lunch, yummie! 

Sen var jag ute nån timme innan det var dags för mig att gå hem. 


Har tvättat lite kläder och packat en del också, när P slutar om typ 4 minuter så ska han hämta bilen och Julle hos sin mor, sen drar vi upp till Höga Kusten typ för att spendera helgen där med syster, Johan och barnen, osså skulle Johans mamma dit också med hennes karl tror jag. Blir myyys. Det enda som kanske inte är så mys är att man måste åka över den där jäkla bron, hoppas det inte blåser där idag!


Trevlig helg på er!


Ovido - Quiz & Flashcards