Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

~Ring och shopping~

Av S - 27 juli 2010 20:37

Ja, som jag skrev tidigare så blev det en sväng på stan med Emily. Vi började lite smått med shoppandet, sedan tog vi lunch på Coffeehouse (Goood kycklingsallad) och surrade strunt ett tag och sedan fortsatte vi med shoppandet. Vi var nere på stan flera timmar så jag fick med mig en del gosaker hem i påsarna. :-D


*En plånbok - jag pallar inte med smartcasen längre.

*Solglasögon - Knäckte mina lagomt till semestern så har använt Pierres. :-P

*Gardiner och ljus - Till en nätt summa av 48.50:-, vem kan motstå det??

*Ett GT-linne - Favvofärg som gått sönder

*Bebispresenter :-)

*2 finfina linnen på Lindex - Tag 2 för 1 är väl också svårt att motstå? ;-P (Funderar på om det ena kan vara bröllopslinne, men kan man ha svarta leggings till det på bröllop?)


Idag fick vi också en liten lapp som sa att vi kan hämta ut våra strumpor från Happy Socks, så det ska P göra imorrn innan jobbet.

Med posten kom också våra dammsugarpåsar och doftkulor så imorrnbitti kanske man ska ta sig en vals med snabeldraken. :-)


Nu ska jag slänga mig i soffan tror jag och invänta herrn, blir mer Varg Veum ikväll.

Imorrn vet jag ännu inte vad som händer men på torsdag ska vi till broder och snusa på en liten bebis och storebror bebis. :-D


Just.. Alex, här kommer ringbild, Pierre är inte hemma så hans kommer inte med, den är bredare och såklart(?) utan sten. :-)

 

 
 
Alexndra

Alexndra

27 juli 2010 22:24

Kanonfin ring!! Och grattis igen till förlovningen! Är det vårt bröllop du menar så går svarta leggins alldeles utmärkt att ha :)

http://mudjur.blogg.se

 
helen

helen

29 juli 2010 22:45

grattis igen sötan!
men vem ska gifta sig? :o

http://helly.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards