Alla inlägg den 3 januari 2010

Av S - 3 januari 2010 13:33

Jajjamensan, här är det städning som står på dagens schema, iallafall om man heter Sara. Har fixat bordet i vardagsrummet som var såå skitigt!! Att jag inte lyssnade på P när han inte ville ha det där glasbordet! Men ja, det fixade jag med lite fönsterputs, glas som glas. [; Jag har också tagit bort fejksnön på dörren där inne, och dammsugit och torkat golvet, köket har också fått sig en omgång av dammsugarn och moppen, nu är det bara hallen, toaletten och sovrummet kvar. Blev dock så himla trött nu så bestämde mig för en liten paus, sovrummet kan jag ändå inte ta nu då grabbarna sitter där inne och leker.


Imorrn är det åter jobb igen, har känt lite sådär att tiden gått för fort men att det ska bli skönt att komma tillbaka. Idag väntade jag mig söndagsångest av värsta sorten men näe, det SKA bli skönt att komma tillbaks i vardagen igen. [:

Jaja, ska väl kika runt lite innan jag fortsätter med städningen, och hörrni, det vore faktiskt skoj med lite fler kommentarer!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards