Alla inlägg under juli 2010

Av S - 7 juli 2010 23:22

Idag har jag varit ner på stan igen, blev stadsvandring med Johanna, Vincent, Camilla och Jamie. Efter en sväng på stan så satte vi oss på ch för lite vila och törstsläckare, jag tänkte lyxa med en liten baguett också eftersom jag var hungrig men Johanna köpte den sista (fler var på gräddning) så då sket jag i det. ;-P

När tjejerna gick hemåt så gick jag en sväng med lillasyster på stan, vi köpte varsin glass och satte oss vid ån för att invänta våra grabbar som slutade samtidigt idag (ja, dom jobbar även på samma ställe nu i några veckor).

Haha, det är jue bra konstigt hur man kan reagera på vissa människor som man inte längre tycker om, bara genom att se dom på stan så får man rysningar. Huua! ;-D

Jag och hjärtat gick iallafall och handlade lite innan vi gick hem, hjärtat grillade hamburgare till middag idag. Yummie!

Vi har legat i soffan nu och kollat på Not another teen movie. Spännande...

Funderar på att röra mig mot sängen men vette17 hur det ska gå att somna ikväll, det är ASVARMT i lägenheten. :-(

Well.. värt ett försök iaf.

Av S - 6 juli 2010 15:11

Lunch på stan med Linda och Amanda, Anna, Vicky, Johanna och Vincent.

Av S - 5 juli 2010 21:37

Jaha, då har man varit på gatufesten då.. eller räknas det med att sitta i ett öltält en stund på eftermiddagen på måndan? Inget som börjat då typ men iaf. ;-)

Ullis ringde ner mig på stan så gick och socialade med henne och Cornelia, sen kom även Rikard. När dom skulle åka så handlade jag lite på Hemmis och gick hem. Planen var att jag skulle äta torsk med potatismos men orken försvann nånstans på vägen så det blev korv med bröd istället. ;-)

Har slöat i eftermiddag, haft besök av syster och Robban en sväng och sedan fixat matlåda till hjärtat. Nu kollas det på csi sedan tror jag att jag ska lura med hjärtat till sängen för en film.

Imorrn ska jag luncha med Linda, trevlans värre, det var jue ett tag sedan sist.


Till helgen ska vi få låna cadillacen så då ska vi ner till Berga och hälsa på mamma och Håkan. Kanske man blir bjuden på middag.. ;-D

Av S - 4 juli 2010 13:42

Orkar inte skriva så himlarns mycket idag.

Var ner på stan och åt glass med Stina, sen var hon och Robban här och grillade med oss, sen drog vi ut till Lörudden och Berga. Stina badade, Robban badade ofrivilligt, också spelade vi minigolf. Mys. :-)

  Stina hittade små simmande pinnar i småpölarna där ute. ;-)

Det stora blå.

Hms.. hon kanske hittade fler små simmande pinnar här?

Robban och Stina

Stina tillber.. nån/nåt?

 

Söta Stina och Robert. :-)

Mememe.

Jag och mitt finaste.


Idag har jag en lugn dag på hemmaplan, får se om något annat händer framåt eftermiddan/kvällen.

Av S - 3 juli 2010 11:50

Det är dagar som denna som man önskar att man hade bil och körkort, och kanske en sommarstuga att åka till med sin bil och sitt körkort. Men helt ärligt så saknar jag helt motivation till att ta det där körkort, TYVÄRR! Jag VILL ha körkort, självklart, men jag måste få igång lite mer pepp för att jag ska gå ner och sätta mig och plugga och framförallt sätta mig i en bil och köra. Jag tycker det känns hur läskigt som helst! :-( (Kanske därför motivationen inte finns heller...)


Aja, snart klar med tvättstugan iallafall, då ska jag göra mig klar, IFALL det skulle ringa nån, nån som kanske vill hitta på nåt? För min hjärna har nog tagit semester och jag kommer inte alls på något att göra! Gå på stan, men det gjorde jag igår och såå intressant är inte vår lilla stad tyvärr så jag har intresset kvar att gå där varje dag. :-P


Aja, vi får väl se vad som händer.

Av S - 2 juli 2010 18:16

Jo, idag har jag varit nere på stan större delen av dagen! Började med fika på coffeehouse med Johanna, Anna och Vincent. Malin kom förbi en sväng också, även Kalle, Förre och Noel sprang förbi, Noel visade sin fina hatt med en stjärna på. ;-) En riktig sötunge ni har Veronica. :-D


Efter fikat så gick vi en sväng på stan innan vi hamnade nere i hamnen, där blev det glass och solning, Vickan kom och var med oss en stund också.

Jag kom hem för en stund sedan, var bara och handlade lite på Hemköp innan jag rörde mig hemåt.

Sitter och klurar på om jag ska äta nåt men matlusten är nästintill obefintlig när det är varmt och sådär. Kanske blir att jag lägger mig och vilar en stund istället så jag kan umgås med hjärtat när han kommer hem.


Det är förresten 2 år sedan vi träffades för första gången idag, och det firar vi med förlovning. :-D (Tyvärr så har inte ringarna hunnit komma än så kan inte visa nån bild. :-( Gör det så fort vi fått hämta dom.)

Kan dock visa lite andra bilder. :-)

  Anna ligger och solar i hamnen. :-)

 

Vincent var lite hungrig. :-D

  Här är bullarna jag bakade häromdan. Kom gärna på fika. ;-)

  Mia, Leija och Jacob är lite uppspelta inför Skåneresa.

(Dom var här och fördrev lite tid innan då Johan jobbade sent.)

  Den här finfina korgen med frukt, vin, ost, kex m.m fick jag av alla barn och föräldrar på jobbet. Dom är jue för härliga va!? :-)

  Jag och den finaste som finns. <3

Av S - 1 juli 2010 19:05

Jo, alltså, det har jue inte varit världens finaste väder idag, rätt så ostadig om jag får leka meteorolog för en stund. ;-)

Iallafall så blev det en hemmadag med lite städ, disk och mera bakning. Blev jue inga chokladrutor eller rågsikts igår så jag slog till och gjorde det idag istället. Dock så tror jag inte att rågsiktskakorna är så goda då vi inte hade brödkryddor hemma. :-/


Hjärtat jobbar sent idag så han är nog inte hemma förrän vid 21.30 skulle jag tro, likadant imorrn. :-( Imorrn ska det väl bli finare väder iaf (?) så då kan man jue faktiskt hitta på nåt.


Nån som är sugen på att hitta på nåt? :-)

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards