Alla inlägg den 11 februari 2008

Av S - 11 februari 2008 20:59

Måste börja med att tacka för ALLA samtal, sms och kommentarer här på bloggen. [:


Har varit i farten heela dagen!

Syrran kom och hämtade mig på jobbet, av dom fick jag förresten en blomma.

Så åkte vi och hämtade upp Anna, hämtade smörgåstårtan osså handlade vi dricka och for till mamma. Där var ungarna, osså kom Mia med oss, sen kom Jessica och Veronica, osså pappa. Vi fikade och surrade på, och jag öppnade presenter! Tack allihopa för allt! Jag blev superglad för varenda grej!

Magnus och Erica kom lite senare och fikade, så dom har typ nyss släppt av mig här hemma. Orkar inte skriva så mkt mer, men nå bilder kommer det. [:


 


Tror ni folk vet att jag tycker om rosa?

Kommer mer presenter till helgen, så då får ni se mer. [:  

Av S - 11 februari 2008 06:09

Ja må jag leva.. *trallalala* [;


Sitter här och väntar på broder nu, han slutade i Timrå för typ 10 minuter sen, så han kommer väl snart. Har fortfarande inte löst skjutsen från jobbet, hoppas jag lyckas fixa det under dagen, annars fåre väl bli bussen med smörgåstårtan och det. :P


Ha en bra dag, för det ska jag ha! [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards