Alla inlägg under februari 2008

Av S - 29 februari 2008 22:21

Nyss hemkommen, varit och yrt runt hela dagen sen jag slutade.


Strax före 16 så kom Emma, Alex och Jacob ut och hämtade mig på jobbet, sen drog vi direkt ut till Bydalen, handlade på bolaget och Citygross.. det tog jue sin lilla tid. :P

Efter det så blev det Birsta i jakt på täckisar till mig och skiddress till Leija, jag hittade byxor, på 50%, härliga tider! :D

Vart tog vi vägen sen då? Aa just ja, skjutsade Alex till hennes pappa, osså hämtade vi bilderna hos Daniel, nice nice. [:


Efter en kort sväng där så åkte vi neråt Skeppis.. hemskt att det var sista gången man var där på samma sätt. Träffade på både Lina och Lillan som jag jobbade med där för hundra år sedan, och som Lina sa. "Sista gången man får gå bak och röka på bakgården" Sant sant, nästa gång man kommer dit kan man inte springa som man vill där bak, då är det bara att sitta fint på utsidan som alla andra gäster.  Emma grät när vi gick därifrån, jag förstår henne, tårarna brände bakom locken på mig också, men jag skyndade ut därifrån innan dom kom.. känns jue liksom lite småtöntigt att gråta när man slet där typ 2 år för hundra år sedan, men iallafall.. det kommer jue inte va samma sak längre. ]: 


Efter en lång sväng där, blev väl nästan 2 timmar tror jag. 1 o ½ iaf.. så drog vi ut till Bredsand och hämtade brädor och skidor som ska i takboxen.

Och jag kom typ nyss hem dådå.

Ska packa klart nu, sen studsa in i duschen.. blir en snabbsväng på stan verkar det som. [:  

Av S - 29 februari 2008 13:01

Sitter på jobbet, jag är typ helt slut, skittrött och jag vet inte varför. Stressad kanske.

3 timmar kvar bara, sen är jag ledig!! Gu va jag tjatar om det, men jag har längtat skitlänge! [;

En sak jag stör mig på bara, ibland när man läser en blogg, så behöver man inte läsa "den andra", för det står typ samma sak. Varför inte skriva en helt egen blogg istället? Bara en fundering från min sida. [:

Nu ska jag kissa!

Av S - 29 februari 2008 06:44

Yeesss!!

Äntligen fredag! [:

Känns som att det kommer bli en stressig dag detta,

men det löser sig nog. Ska typ börja med att stressa

till bussen strax. Eller typ nu.  

Av S - 28 februari 2008 22:04

Har tvättat nu, och såklart ska man bli förbannad varenda gång man är "klar" och ska hämta det rena. INGET var torrt nu som hängt i torkskåpet. Vafaen sitter det i? Fixa ett skåp som funkar istället, det är nästan aldrig nåt som hinner torka, om man inte råkar ha turen att få två tider efter varann. Jag blir vansinnig!


Anna var iaf här en sväng förut, hälsade på en snabbis innan träningen, så vi hann me lite skitsnack iallafall. [:

Så mycket mer har jag inte hunnit med, förutom surr med Emma om morrondagen och sådär.

Har hängt kläder fulla lägenheten nu, jag som hade tänkt packa klart nu ikväll så jag kunde skicka min packning med Emma redan imorrn.. men tji fick jag.

Så, nu hoppar jag i säng istället.. jobb imorrn, sen äre banne mig inte jobb förrän den 10/3 igen. Så skönt så. [:
Nattinatt. 

Av S - 28 februari 2008 18:41

Ja, förstår att om 2 dagar sitter jag här! Kanske inte exakt precis, men det är i närheten jag befinner mig!

 

Eller varför inte ha det såhär?


 

Endast imorgon kvar att jobba, sen är jag LEDIG en hel vecka!

L O V E L Y!


Nu ska jag dock tvätta, inte lika lovely.. 

Av S - 28 februari 2008 09:03

Var bara tvungen å visa nåt sött. [:



Av S - 28 februari 2008 07:26

Idag jobbar jag till 17.30, efter det så ska jag:


Äta med Anna

Tvätta

Packa


Jag BORDE:


Åka och leta nya täckisar

Gå och köpa en ny dragkedja till jackan mamma ska få laga


Men, jag antar att jag får stressa vidare med allt imorrn också.

Nu: jobb 

Av S - 27 februari 2008 21:44

Jag har blivit utmanad av Emily. [:  


Inledande

Fullständigt namn: Inga Sara Margareta Passi 

Din ålder: 25 år

Födelsedag: 11/2 

Syskon: 3 st, 2 systrar och 1 bror

Hårfärg: Just nu är det väl lite blandade brunfärger :P

Ögonfärg: Blå/grön


Förhållanden

Vem är din bästa vän? Anna är nog den allra bästa

Har du en pojkvän/flickvän? Nej

Hur länge har ni varit ihop? 

Hur långt var ditt längsta förhållande? Hms.. pass?

Vem kysste du senast? Oj, det borde vara Ö

Vad shoppar du helst? Kläder

Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? 2 tatueringar, en mellan skulderbladen och en på smalbenet, piercing i tungan

Hur många skor har du? Så det räcker 

Hur många par byxor har du? Ingen aning, 10 kanske

Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Tror inte det


Favoriter

Färg: Rosa och Svart

Mat: Alla former av kyckling

Killnamn: Isac

Tjejnamn: Oj, det har jag inte tänkt på

Ämne i skolan: Matte

Musik: Det är såå olika beroende på humör

Fras/mening/uttryck: Skojja´ru?


Har du någonsin..

Snusat? Testat, blää

Rökt? Ja

Hoppat bungee jump? Nej

Brutit mot lagen? Ja

Fått dig själv att kräkas?Ja

Nakenbadat? Inte offentligt

Varit kär? Ja!


Extra grejer

Tar du droger? Nej tack

Vad använder du för schampoo? Herbal Essences eller Sunsilk

Vad är du mest rädd för? Eld

Vilken bil skulle du vilja ha? Jag har alltid velat ha en V70, men nu vet jag faktiskt inte.

Hur många MSN-kontakter har du? 127 

Hur många av dem är online just nu? 45


Slutfrågor

Pizza eller choklad? Pizza

Tränar du? Räknas det att gå uppför trappen till sängen?

Hur ofta?...

Guld eller silver? Silver

Vilken film såg du sist på bio? Hm, undra om det var 300.. för längesen alltså. 

Vad vill du helst av allt göra just nu? Gå och lägga mig


Jag utmanar Alex och Teija.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards