Alla inlägg den 24 februari 2008

Av S - 24 februari 2008 19:10

Hur sjutton ska JAG kunna få fram en sanning?

Jag är ingen av dom som "sagt" nåt.

Jag fick HÖRA, inte se.

Jag har inte tagit nån sida nej, men jag tänker inte va ovän med någon.  Jag kan som sagt inte ändra på nåt som hänt tyvärr, och tänker heller inte ta på mig nån skuld. När man får höra en sån sak så berättar man naturligtvis för den berörda, kanske innan att tänka efter och höra på den andra, men just då blev jag bara så arg, speciellt då det handlar om familjemedlemmar, båda sidorna. 

Jag vill inte att nån ska må dåligt, det var inte direkt min avsikt med att berätta, men när det handlar om mamma så blir jag arg.

Well, nu vet ni det.. tydligen en bloggkonversation, så skriver det här så att alla inblandade lätt kan läsa hur jag ser på saken.  

Av S - 24 februari 2008 18:15

Inte förrän man hört bådas versioner.


Var på stan och drog en donken med Malin och Blenda förut idag, sen hämtades jag upp på stan osså åkte vi upp till Härnta en sväng för smörgåstårta och umgänge. Syrrans man Johan fyllde jue år i onsdags, men åkte upp idag istället då inte alla jobbar. Pappa fyllde jue också år då, men han firas i fjällen. Mindre än en vecka kvar nu!! :D


Nu ska jag spela lite blip tror jag. [:  

Av S - 24 februari 2008 12:53

Hjälp!

Jag brukar inte bli bakis överhuvudtaget, iofs så mår jag inte dåligt idag, men är så sjukt trött så jag vet inte riktigt vart ja ska ta vägen. :P

Det var hur som helst skoj igår, jag och Anko tog bussen bort till Nacksta och förfestade där, riktigt skoj! Vet inte riktigt hur mkt klockan var, men nån gång sent igårkväll så fick alla skjuts ner på stan, resten av gänget gick på Aveny, jag och Anko blev avsläppta nere på Skeppis för att möta upp Malin. Där blev det både det ena och det andra innan vi vinglade upp på Olearys. Där blev det väl dans och mera alkoholdrickandes.

Efter krogen så blev det typ efterfest.. guitarhero för hela slanten, och sen även bastu. Hur skönt som helst, men det var nog bara jag och Anko som bastade järnet, dom andra gav upp alldeles för tidigt. ;P

6.30 imorse ungefär var jag hemma, så idag skulle jag verkligen vilja ha lördag istället för söndag, lär somna gott ikväll.

Nu ska jag strax gå ner på stan och inta lite föda i min så tomma mage, det kommer sitta fint.


Tråkigt att det skulle bli såhär.


Tack och hej.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards