Alla inlägg den 13 februari 2008

Av S - 13 februari 2008 22:10

Har spenderat kvällen med Anna, kebab, skitsnack, kladdkaka och Greys.

Så mkt mer har jag inte hunnit med sen jag slutade jobbet, som jag fick springa ifrån även för att hinna med den "tidiga" bussen.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, imorrn börjar jag tidigt.  


Av S - 13 februari 2008 12:15

Idag när jag kom till jobbet så tog jag med mig 3 barn på en liten utflykt till skogen uppe vid skolan. När vi gick så var det sol, när vi var där uppe så började det blåsa som sjutton, nu har solen tagt semester och det snöar. ]:


Blir latmat idag med Anna, jag orkar inte laga nåt, så vi tar nog en kebab på stan istället. Skönt att slippa laga mat, och med rc så kostar det jue typ ingenting. [;


Nu ska ja vila i soffan, jag har ont i huvét. ]:

Av S - 13 februari 2008 08:23

Ja, en dag mindre kvar till lördag! Nu är det lite närmare, jag längtar! :D

Har sovit skönt inatt, vaknade "imorse" och gick på toaletten, trodde ja skulle få sova typ en timme till, tills ja kolla på klockan att den inte ens var 02.. [:

Drömt om fjällen har jag gjort, snart är det dags! Jag längtar som sjutton till det också! Dock så bodde vi INTE i stugan längst upp i min dröm. ;D

Nu ska ja kila till bussen! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards