Alla inlägg den 20 februari 2008

Av S - 20 februari 2008 22:16

Ringer man och får inget svar(flera gånger), ska man då "få skulden" för att en annan människa "gnäller" över nåt?
Jag fattar verkligen inte problemen ibland. Om det nu är det saken handlar om. 


Jag ler lite för mig själv när jag tänker på honom. Why? 

Inte i närheten av min drömprins, men, jag ler ändå.

Hur ska detta gå?


Ägnat kvällen till:


Pratat skit med stjärnornas stjärna, inom flera kategorier.

Ätit god middag.

Sms:at.

Kollat på allas vår snyggdoktor.


Nu har jag Olle på i bakgrunden, tänkte göra iordning tvätten för imorrn och sedan natta. Även packa ner elvispen för att ta med till jobbet. Imorrn har vi drop-in. [:  

Av S - 20 februari 2008 20:09

Nudu Teija har jag kirrat bilder, iaf på nedervåningen, det andra får jag ta en annan dag när jag orkar. [;


Köket! 

 

 Mitt matbord som är fullpackat i presenter jag inte har nån plats för än.

Dattahörnan utan databord eftersom det inte är på plats än.

"Hallen"

 


Sådär, nu kan man känna sig lugn när man går utanför dörren igen. [;  

Av S - 20 februari 2008 12:48

Heter det så?

I vilket fall som helst så bli´re visst fjällen för mig! Så det så!

Hamra here I come!!

Antagligen så är vi bara 2 människor som tänder till lika fort båda två.

Tur att vi också "lugnar ner" oss lika fort båda två också.

Nu ska jag jobba vidare!

Av S - 20 februari 2008 12:18

Ja, egentligen så vågar jag inte riktigt skriva nåt inlägg nu, för jag är på jobbet och har ingen möjlighet att lägga upp bilder på lägenheten här. ;D

Snacka om att utmana ödet!


Anyway..

För ungefär 10 minuter sådär så fick jag frågan om jag kunde skriva på ett papper, av chefen.. jag skämtade till det och sa typ "Näe, jag har ingen lust nu!" Chefen trodde att jag nog hade lust med det när jag fick se vad det var.. det var mina anställningspapper, så jag tog en penna och skrev på fort som bara den! ;D

Nu är man alltså fast for life! Eller njae, inte det kanske, men det känns bra. [:


Idag fyller pappa år, så vi ska nog åka dit en sväng ikväll om han inte jobbar, syrrans gubbe fyller jue också år, men det får väl firas en annan dag antar jag.

Nu ska jag gå och rasta, för det har jag nog inte börjat med än? ;D

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards