Direktlänk till inlägg 19 april 2008

~Ärligt stulen av Alex~

Av S - 19 april 2008 10:55

1. Hur gammal är du om fem år? Ojoj.. då är jag 30

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Lillasyster

3. Hur lång är du? 176 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Erin Bro..hur det nu stavas.

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Vem ringde dig senast? Anna

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Daniel är trött nu. 


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag skickar nog mest sms, men egentligen spelar det mig nog ingen roll


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Idag

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? Runt 8

13. Vilken är din favoritjulsång? Vet inte vad den heter.. /: Måste kollas upp.


14. Vilken är din favoritplats? Hms.. det är nog hemma faktiskt. Kanske hos syrran också.


15. Vilken plats föredrar du minst? Tvättstugan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hms.. i ett eget hus kanske.


17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mina mardrömmar som jag alltid hade.


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Nåt som min lillasyster sa tidigare.


19. Hur stor är din säng? Den är pytte.. ]: 90 äre väl.


20. Har du stationär eller bärbar dator? En stationär


21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vilka städer har du bott i? Sundsvall


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

26. Är du social? Det kan man väl säga?


27. Vilken är din favoritglass? Dajm!


28. Vilken är din favoritefterrätt? Hms.. gino kanske. Det är jue hur gott som helst.

29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Tydligen så tycker jag inte lika illa om det som förut iaf.


31. Vad dricker du till frukost? Te (när jag kommit till jobbet)

32. Sover du på någon särskild sida? I min gigantiska säng finns inte så mkt att välja på. :P


33. Kan du spela poker? Knappast

34. Tycker du om att mysa/kela? Vem gör inte det?

35. Är du en beroendemänniska? Hms.. mjo, jag röker jue så.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte känner, men Jennifer Aniston fyller samma dag som mig. :P


37. Vill du ha barn? Ja

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja

39. Har du någonsin åkt ambulans? Jupps

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Helts.. kläder kanske. Eller skor!!


42. Äger du dyrbara smycken? Njäe.. det tror jag inte. Dom ör dyrbara för mig.


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Greys!

44. Kan du rulla med tungan? Vadå rulla?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Ingen aning

46. Sover du med gosedjur? Nja, han sover mest vid mina fötter

47. Vad har du för ringsignal? Piece of me

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Finns nog i förrådet hos mamma.


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min mobil

50. Kan du byta olja på bilen? Det tror jag väl inte :P

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

52. Vilken var den senaste boken du läste? Tyskungen

53. Läser du dagstidningen? På jobbet, när den fanns. Kikar väl på nätet ibland.


54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nopes

55. Dansar du i bilen? När jag åker med syrran så brukar vi tok"dansa" för barnen. ;D


56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix


57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Lite grejjs på jobbet

58. När var du i kyrkan senast? Tror det var farbrors begravning.. fast det var väl i ett kapell kanske? Hm, syrrans bröllop då i somras.

59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Allas favorit var väl K-G?

60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Några nätter på Hultsfred blir det nog..  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards