Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

~Yamakasi(?) och Drakborg~

Av S - 17 januari 2009 21:41

Hejsan hoppsan!


Igår vare fredag och det blev bara en morronblogg för min del. :P 


Jag stängde iallafall på jobbet och hjärtat var där och hämtade mig, gulle han! Vi åkte på Citygross och handlade lite gotta, sen blev det middag från Max hemma, Thesa ringde om filmtittning med henne och Henke, så vi tog med oss gottat dit. [: 

Grabbarna gick ner och hyrde film och vi tjejer pratade lite skit medans (och spelade tevespel). När grabbsen kom hem åt vi marängsvisch, alla utom Pierre, osså kollade vi Shoot Em Up eller nåt sånt, osså Yamakasi tror jag den hette. När vi kollat klart var klockan närmare halv 1, så då åkte jag och hjärtat hem och sov. 


Imorse vaknade vi tidigt trots att vi kom i säng sent, men det var skönt att bara få ligga och dra sig ett tag. Sen blev det frulle och lite fix för dagen innan vi åkte och samlade in lite ungar, Jacob och Leija i Nacksta och Julle i Finsta, sen mötte vi upp Thesa och Henke med ungar på Drakborgen. Där blev det massa härj, tror nästan Thesa hade roligast av alla i hoppborgen, osså åt vi lunch. Tror vi kom därifrån närmare 15, då tog vi vårt pick o pack och åkte ut till Lucksta. 

Surrade lite skit med pappa innan hjärtat skjutsade honom på fest i Matfors, jag lagade mat osså åt vi det, blev kyckling och ris med currysås. Vid 18 så lämnade vi kvar Jacob och Leija där med Stina och styrde mot Finsta för att släppa av Julle, sen åkte vi hem och börja tvätta, sådär lagomt roligt lördagsnöje. :P 

Nu håller vi på å kollar på film, hjärtat sprang ner till tvätten så jag passade på att skriva här, nu är han dock tillbaka så ska hoppa upp till sängen igen. 


Nattinatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards