Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av S - 18 oktober 2009 10:36

Så var det söndag igen då, veckorna bara springer förbi, 66 dagar kvar till jul. :D


I fredags så slutade jag tidigt, åkte hem och slöade lite och fixade middag när Pierre kom hem. Vi kollade några avsnitt av Amazing race innan vi började göra oss klara för Manges releasefest. Kom ner till Oscar vid öppning, träffade Peter, Leia(?) och Thesa utanför, vi gick in hälsade på Mange och sen satt vi oss vid ett bord och satt där tills Mange skulle upp på scen typ. Nån cider blev det också. Kvällen blev rätt tidig då vi gick hem när spelningen var klar, hjärtat skulle jue upp och jobba på lördan så. Blev lite mer Amazing race innan vi släckte här hemma.


Igår jobbade jue hjärtat så jag fick roa mig på egen hand. Väntade mig besök av en vän men det fanns viktigare saker att göra tror jag.

Iallafall så tvättade jag en hel del, plockade och städade lite, tänkte dammsuga och sådär men tror jag tar det idag istället. Lillasyster kom iallafall förbi vid 16, jag fick lite "lunch" och vi glodde på teve. Hjärtat och Robin kom strax före 18 så vi skjutsade hem Robin och åkte på Willys för att handla till tacos. [:

När vi kom hem slängde vi ihop maten och sen spelade vi en omgång Game of life innan Stina drog på jobbet och vi slängde oss i sängen för att kika på mer Amazing race. :P


Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, det blir väl lite städning men annars har jag ingen som helst aning. Hjärtat jobbar ända till 18.30 ]:


Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards