Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av S - 30 oktober 2009 16:39

Jaha, så var det mörkt ute då, och såhär ska det vara i ett halvår till? Iofs, det är jättemysigt med mörka kvällar så man kan tända ljus och mysa, men jag tycker faktiskt mer om sommar med ljusa kvällar. [:


Blev sen lunch/tidig middag på stan med hjärtat förut, tacos I like! Han återvände till jobbat och jag handlade lite så vi kan göra mackor att äta i bilen ikväll. Med så tidig middag så behövs det några mackor för att inte hungra ihjäl. [;


Haha, fick ett sms av min käre kollega Maria förut. Hon hade skrivit veckobrev till föräldrarna och där skrivit med att min lillasyster som går gymnasiet ska ha praktik hos oss i 3 veckor. Det roliga i det hela var att hon hade skrivit att hon heter Emma. Vad jag vet så gick Emma ut gymnasiet för sisådär 8 år sedan. ;P Svarade till Maria att hon iaf får ett halvt rätt eftersom jag faktiskt har en syster som heter Emma också. :D


Nu har jag iallafall packat klart, så gott som iallafall, lite smått kvar som jag ska slänga ner men var tvungen att msn:a lite med hjärtat för att se att jag packar rätt kläder till honom. Alla som känner honom vet väl hur det ska vara med kläder?! :D

Av S - 30 oktober 2009 12:58

Yes, idag har jag semester. [:

Skönt med en lite längre helg bara sådär, det behövs ibland.


Hjärtat jobbar och jag slöar bara, ska ta tag i städningen alldeles strax, också ska jag packa lite, vi ska åka upp till hjärtats farmor ikväll när han slutar jobbet. Ska bli roligt, och skönt att få göra nåt lite annorlunda än bara vara som vanligt. Så imorrn tänkte vi åka in till Östersund och strosa lite.


Annars händer det faktiskt inte så mycket alls, jobbar och står i som vanligt, längtar som 17 tills man får julpynta och sådär. Lillasyster börjar praktik på mitt jobb på måndag, ska vara hos oss i 3 veckor så det ska bli skoj också. [:


Tråkigt, hade tänkt att uppdatera med ett långt inlägg, men kommer liksom inte på någe mer o skriva. /:

Hörs då!


ps. Grattis Alex och Markus till lillkillen som äntligen kikat ut! [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards