Alla inlägg den 24 november 2009

Av S - 24 november 2009 20:16

Idag har jag jobbat tidig dag, förut skrev jag alltid kort dag, men den är jue inte kortare bara för att man börjar tidigt och då också får sluta tidigt. :P


Innan jag tog bussen hem så gick jag på Ica i Kvissle och handlade lite smått till min middag, efter P jobbar sent så blev det enkelt(men såå gott), quesadillas. :D Blev även 3 matlådor till herrn, han blir nog nöjd när det är en av hans bästa lådor har han sagt.

Väl hemma, vad gör jag då? Jo, fastnar såklart vid dom där jäkla juvelerna, helt sanslöst!! Jag har iallafall hunnit med att byta gardiner i köket också, jag kunde faktiskt inte hålla mig längre! Imorrn ska vi bort till mamma och hämta julgardinerna till vardagsrummet, dom var klara nu så dom åker väl upp imorrnkväll. [:

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga mig ner framför teven, snart kommer karln hem också, så då hoppas jag på att få pussas lite. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards