Alla inlägg den 10 november 2010

Av S - 10 november 2010 18:22

Man kan jue tycka att det borde bli mer uppdaterat här när jag har legat hemma dom senaste 3 dagarna men nej, jag har inte orkat, sen finns det inte så mkt att skriva om heller när man bara är hemma hela dagarna.

Iaf så känner jag mig en smula bättre nu, huvudet och kroppen känns inte lika sega längre så imorgon ska jag jobba igen. Vill jobba, jobba, jobba nu.. man vet aldrig hur länge det är kvar tills jag ska vara hemma på heltid så. Går det igenom med havandeskapspenning så är det bara lite mer än en månads jobb kvar. Herregud vad tiden går fort!


Idag har jag iallafall haft lite sällskap en stund, mamma och den äldre systern kom hit med lite fika och lite surr, lillasyster och Robban kom även dom förbi en sväng. Annars har jag som sagt inte gjort så mkt spännande, jag säger då det, det är skittråkigt att vara sjuk!! Igårkväll var även första träffen på sjukhuset men den hoppade vi helt över då jag var rätt seg. Får se hur jag gör med resten av träffarna, egentligen så är jag inte ett dugg intresserad av dom där föräldragrupperna så jag vet som sagt inte hur jag gör.


Jaja, nu ska jag slöa lite framför teven, packa täckbyxorna inför morgondagen ska jag också göra, om det kanske inte är så att jag behöver ha dom på mig när jag går uppför backarna. :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards