Alla inlägg den 16 november 2010

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)


Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, idag var jag till vc för att hämta ett brev från läkarn som jag nu också har postat till försäkringskassan så ja, nu är det väl bara att vänta och se vad som händer antar jag. Tycker att det var ett bra skrivet brev iallafall så nu håller jag alla tummar jag har.


Annars då? Tiden springer på, som ni kanske ser här på sidan så är vi snart nere på 70-talet på räknaren. Än en gång, det är heeelt crazy!

Har gjort schema på jobbet nu för den här veckan och 4 veckor till, då jag kommer att jobba 75%, sen är det förhoppningsvis h-penning efter det.

På torsdag ska jag till bm igen, jag är så orolig över att jag ska glömma kissa i den där jävla röret på morgonen, hur fan ska jag hålla koll på det liksom!? Man är jue lagomt pigg på morgonen när man vaknar.. eller?


Nu ska jag lägga mig och kolla om det är nåt spännande på teven, det finns inte så mkt annat att göra här hemma just nu. :-P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards