Alla inlägg den 6 september 2007

Av S - 6 september 2007 23:31

Jag kom precis på, en låt som jag tycker mkt om fick precis en helt ny innebörd för mig. Sjukt. Just nu stämmer det in så jävla bra. Typiskt.

Av S - 6 september 2007 22:50

Ja!

Jag är typ kär i Ola!

Eller ja, jag är kär i hans musik. ^-^


Jag har suttit och spelat lite, trodde nästan jag skulle tappa min fina guldkrona med  mitt röda "lingon" i , men den är kvar där den va innan. :D


Nu ska jag dricka lite mer te och kika runt i lite bloggar och se om det hänt nåt nytt å spännande nånstans.  

Av S - 6 september 2007 21:16

Det snurrar runt, runt o runt.

Vet inte riktigt vad jag ska göra.

Kan nån snälla stanna karusellen? /:  

Av S - 6 september 2007 19:01



 

Yes, nu har jag färgat håret, och jag blev rätt nöjd själv faktiskt. [:

Ni får väl säga vad ni tycker. ^-^ 



 

Av S - 6 september 2007 17:34

Hej hopp.

Var iväg en sväng förut å kikade på Annas å Björnes lägenhet, den var mysig. Och den ligger jue inte direkt sämst till heller. Anna skulle färga håret på mig, men när jag kom dit så halvdäckade vi som 2 sjuka ynklingar i soffan framför teven och låg där tills vi skulle gå. Björne kom väl hem nånstans där oxå, han somnade i soffan (det var faktiskt sängen han somnade i). :P Sen när dem skulle gå å handla nåt till middan så gick jag hemåt. Har precis ätit och ska nu duscha ur hårfärgen och se hur det blev. Jag kanske visar er senare. [;

Av S - 6 september 2007 12:19

Jag å Helen har ätit frukost! [:   

Av S - 6 september 2007 10:17

Morrn morrn.

Jag slog upp mina blå runt 9 idag, men jag bestämde mig för att ligga kvar å dra mig ett tag, efter en stund bestämde jag mig för att jag fick lov att ligga kvar till typ 10..  09.59 kollade jag på klockan sen. Bra tajming. [;  

Ska hoppa in i duschen snart tänkte jag å sen gå ner på Hemköp å köpa ost, min tog slut häromdan. Helen skulle komma runt 11.30 och ville då ha lite frukost, så jag får väl fixa det, eller ja, vi får kalla det fika eftersom det är så sent typ. Skönt att få lite sällskap även om man är sjuk faktiskt. [: 

Idag har jag bara ont i halsen och världens äckelklump, så det kanske är på väg bort nu, skönt det. [:

Nu ska jag hoppa in i duschen strax. [:  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards