Alla inlägg den 17 september 2007

Av S - 17 september 2007 20:20

*suck*
Fotbollen ikväll är framflyttad tills typ 21.15 eller nåt.

Va kul att jag typ måste sova då och det kommer va ett jäkla liv som vanligt.

Hoppas det inte hörs så jättemkt in iallafall.

Har suttit och spelat lite med Jessica nu och ska gå upp å lägga mig å läsa lite i den andra boken jag lånat av Veronica. Ska jue upp aptidigt imorrn så blir tiiidigt ikväll oxå.

Veronica, hör av dig om du vill leka nåt imorrn vettja, jag slutar 13. [:  

Av S - 17 september 2007 18:15

Jo, det var den dagen det, nu ären snart slut typ, för jag ska sova om nån timme. :P

Dagen rullade väl på bra, men är lite småless på att man ska behöva stanna längre varenda gång man jobbar till 16. Men, inte direkt så man lämnar nån själv med typ 10 barn heller kanske.

Kom hem för ett tag sen, har ätit lite mat och hjälpt Jessica med facebook, loligt att fler fixar det. [;

Imorrn öppnar jag, så jag slutar tidigt, lite tråkigt ändå eftersom Emily ska jobba hos oss, men hon jobbar bara på eftermiddan, så då har jag slutat. ]:

Nu ska jag ta å diska upp efter maten. [: 

Av S - 17 september 2007 06:42

Här sitter jag med en turban på huvét och inte kommit på vad jag ska ha för kläder idag. Det är jue bra skit när bussen går om 20 minuter och jag sätter mig och bloggar!?

Sovit jobbigt inatt. Vaknat heeela tiden! Första gången jag vaknade och fick för mig att jag hade försovit mig så var klockan före 00. Och sen fortsatte det hela natten. /:

Well, hitta kläder var det ja. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards