Alla inlägg den 9 september 2007

Av S - 9 september 2007 23:11

Förstår inte vad jag gör vaken nu egentligen, ska jue upp å jobba imorgon!!

Det blev räkor till middag idag, endast, jag orkade inte göra något annat till, och fruktbuffén på Södra var jue mumsig så jag var inte så hungrig. Ska bara borsta tänderna så tänkte jag skalla kudden sen, hoppas jag lyckas somna och får sova utan massa knepiga drömmar. Varför kan man inte bara få välja varje natt vad man vill drömma om!? Det vore jue nåt det.

Aja, gonatt på er.  

Av S - 9 september 2007 18:44

Hej hopp!

Har precis kommit hem från en sväng på Södra. Emily och Linus kom och hämtade mig runt 14, då raceade vi upp till Linus bror å sa hej och dumpade Linus, sen hämtade vi Veronica och raceda vidare upp till Södra för partylite vip visningsgrejjs. Det var maaaassa fina saker där, mest julsaker, man vill typ beställa allt. /: Dem hade även en fruktbuffé typ med meloner, päron, nötter och lite annat, det var gott. [: Sen visades ännu mer saker osså fick vi kaffe, te och kakor. Ett jättegott vaniljte som måste inhandlas drack jag. [: Innan det var dags för hemgång så fick vi kika lite i katalogen och se om vi ville beställa nåt. Jag blev sugen på kanelstänger, men dem hade visst utgått, så tog och beställde Kryddig vanilj teljus istället, dem luktade oxå mums.

Nu ska jag sätta igång å skala räkor, dem är liksom tinade så kan inte spara dem, har inte hunnit (orkat) köpt nåt ris, så får se vad jag blandar ihop för nåt istället, måste nog skynda mig, för om en kvart börjar Miami Ink, och det ska jag se! Sen ikväll äre jue Bridget Jones oxå, tro om man ska kolla på den innan det är sovadags. [:


 Emliy och Veronica uppe på Södra, vi hittade en korg med godis på väg ut.

 

Av S - 9 september 2007 13:13

Än en gång så blir min dag inte riktigt som planerat, fast idag gör det jue ingenting. Det är jue faktiskt skönt att göra nånting även på söndagarna. [:

Emily ringde nyss och bjöd med mig på  vip partylite, trevlans det, kan säkert bli skojjs. Så nu tänkte jag hoppa in i duschen å fräscha till mig lite, folk skulle nog bli rädda om dem såg mig nu. ;P 

Jessica!! Vet du? Jag har över 2000 poäng på President!! :D 



Hms.. jag drömde om han inatt igen, varför gör jag det!?  

Av S - 9 september 2007 12:22

Hej hopp!

Just för tillfället känner jag mig ganska så pigg, det är bara det att jag har så jäkla ont i halsen så jag vet inte vart jag ska göra av den. Ska gå ner å handla något gott senare, blir minsann myskväll för mig själv ikväll istället eftersom jag fick jobba igår. Kent skulle även fixa mitt problem åt mig, han blev less när jag sa att det inte ordnat sig än.

Inatt(imorse) när jag gick å la mig så bestämde jag att inte sova till längre än 12 iallafall, ställde dock ingen klocka. Och när slår jag upp ögonen tro? Typ kvart i 12. Skönt det. [: Ska ta tag i disken strax, och se om jag hittar några gigantiska påsar till kläderna som ska slängas. Sen blire bara slapp! Tog fram räkor ur frysen inatt oxå, tänkte göra mitt curryris och de, gjorde dock upptäckten att jag nästan har slut på ris, så det måste oxå inhandlas. [:

Nu ska jag dra ett par omgångar president innan jag tar tag i den här dagen.  

Av S - 9 september 2007 03:42

Jag är trött och jag förstår inte varför jag sätter mig framför här nu när jag äntligen får sova. Kvällen har gått bra, men både jag å Kina tyckte det gick segt sista 2 timmarna typ. Men jag hade jue trevligt sällskap iallafall i form av en väldigt onykter Algot, 2 tjejer som kom å dansade för mig så fort jag tydligen såg trött å less ut, osså trevliga sms från alla håll å kanter. Träffade även Tanja, en gammal klasskompis från gymnasiet, det var skoj, har nog inte träffat henne sen året då vi tog studenten, vilket är typ 5 å ½ år sen nu.

Mia å tjejjerna var ute, skoj att träffa henne eftersom det var ett bra tag sen, vi bestämde att vi ska gå ut nåt tillsammans framöver. [:

Jag var tydligen mobboffer no1 för Andre ikväll som först vägrade ge mig nåt att dricka, till slut gav han upp. Blev även en polishämtning nu på slutet då någon liten etrig jävel hotade en av vakterna. Hoppas det gick bra uppe hos er Veronica. [:

Halsen min är inte min bästa vän just nu, borde kanske ta mig en kopp te eller så, men jag tror jag väljer att gå å lägga mig.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards