Alla inlägg den 28 september 2007

Av S - 28 september 2007 22:18

Sara Anna Vicky, fina tjejer finnes. Söker kåta tjurar. Hoppas ni finns, vi väntar.


Vicky har skrivit fint på juicepaketet. :P


Själv sitter jag här å smuttar på mitt vin. [: 

Av S - 28 september 2007 19:38

Ja, nyss hemkommen från en eftermiddag på staden, kallt som bara den är det ute nu kan jag lova!!

Det blev ett par nya jeans och en tischa med Hello Kitty. ^-^

Hittade ett par andra byxer oxå, kanske köper dem imorrn, det visar sig.  

När vi kikat lite på stan så gick vi runt och funderade på vart vi skulle äta jag å Anna, det slutade med att vi gick på Jops. Var mkt folk där ikväll, jag tror killen såg att jag var less på att vänta på bord. Han kolla på mig en sväng när jag suckade lite sen var det typ "Nu NU kan ni få komma!" *fniss*

Gott var det, och mätta blev vi. Anna skulle hem å sova en sväng innan hon börja jobbet, och jag, ja jag ska tydligen ut ikväll, så jag borde hoppa in i duschen. [: 

Av S - 28 september 2007 15:56

Yeah! Äntligen helg! Som jag har längtat, sedan i måndags typ. ;P

Nerå, men igår kände jag att jag verkligen ville ha helg, så det är skönt idag.

Blev avsläppt för några minuter sedan av Emily eftersom vi slutade samtidigt idag, skönt å åka bil ibland. Ska va hemma ett tag bara, sen ska jag ner på stan å träffa Anna, vi ska hitta en present till henne tänkte jag. Eller, jag vet jue redan vad ja ska köpa, tror jag iaf, fick ett tips av Emily så. [:

Nu ska jag byta om! Hörs då! 

Av S - 28 september 2007 06:15

Nu åker jag å jobbar lite, sen äre heeeelg!! [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards