Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

~Jag ser snö!~

Av S - 6 februari 2008 13:00

Goddagens!

Sitter på jobbet och bloggar, det var typ längesen som bara den, men vi har jue äntligen fått till internet i nya lokalen nu, efter lite tjat och gnat.


Igår när jag hade duschat och vilat en timme så kom Emily och hämtade upp mig, strax efter halv 8, släppte av nån arbetskompis till henne och sen drog vi på Saigon och köpte mat, det var supergott. Jag blev lite förvånad även att jag faktiskt tyckte att vårrullen var helt okej, jag som inte tycker om det. ;D Kollade på Hundtricket innan vi gick och la oss, när vi hade gjort det så låg vi och kikade på lite filmer sen Emily var liten. Lilla sportspegeln, det var hur roligt som helst.. och Emily, nyhetsprogrammet var också roligt. ;D Låg och surrade lite skit, sen somnade vi nog gott.

Idag var det upp och hoppa bra precis 7.30, gjorde mig klar medans snälla E plockade fram lite frukost åt mig eftersom dom redan har ätit frukost på jobbet när jag börjar sent. Åt frukost till Nyhetsmorgon och sen vandrade jag till bussen.


Vi har jättelugnt med barn idag, så på förmiddan när jag kom hade dom andra bestämt att jag skulle jobba vid datorn, dom andra målade och en del var på utflykt, och jag grejjade på här. Nu är min rast strax slut, sen äre dags för mellis klockan 14, sen brukar det rulla på rätt fort tills jag får gå hem. [:


Så, hörs senare med andra ord!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards