Direktlänk till inlägg 10 februari 2008

~80-tal~

Av S - 10 februari 2008 13:39

Så var det gjort, 80-talsfesten var över, och det var huuur kul som helst! :D

Började kvällen med att göra mig iordning borta hos Anna och Mattias, tog nån öl där, Mattias drog till Ampe en sväng, sen tog vi taxi till lokalen.

Där var det skoj! Började med lite bål och en frågeslinga, jag förlorade inte som tur är, den som förlorade fick starta karaoken. "Vinnaren" blev Ella.

God mat, trevligt folk, mina bordskamrater höll på att ta livet av mig, jag skrattade så jag trodde jag skulle dö! Blev lite prat om gamla minnen, jag och Josse kom fram till att det var typ 10 år sedan vi festade och så hemma i Lucksta.. 10 år!! Där kom åldersnojjan iallafall! ;D 

Eftersom festen började klockan 18 så var det bra för mig runt 23-tiden, även fast jag hade jätteroligt! Skulle iväg och träffa en vän, men så blev det inte, så jag åkte hem och bytte om, sen åkte jag med Magnus och Erica till Skb för dom skulle handla lite, sen åkte vi till Sofia så att jag kunde säga hej. Därifrån fick jag med mig Figge och Emil tror jag det var, vi drog på Dallan, träffade på Vicky och Anna där, så var med dom. Efter ett tag så hörde Anko av sig, så jag gick med dom på Olearys, eller iallafall Anko efter ett tag. Var ner på Skeppis med henne också och sa hej till syster och co, dom hade fått in en ny xider, asgod!! Sen blev det Olearys igen, drinkar och shots blev det där. [;

Blev nerringd till syrran igen för mister Polis ville prata med mig om en sak, det var typ när O stängde, så vi gick ner dit, men där var inte P kvar? Aja, det blev max, sen åkte Anko hem, vi skjutsade hem Arne och sen fick jag åka hem, det var väl runt 4.30 imorse.

Tack alla för en superkväll. [:


Mattias och Anna

Madde och Unni

Ja, Josse och Madde

Tanja och Joey Tempest aka Alex

Ampe

Sara och Linda

Dans

Dans igen

 

 Jag


Nu ska jag dra iväg till mamma och hämta fatet till smörgåstårtan, så att jag kan fixa den lite senare när jag varit och handlat. Imorrn fyller jag år! :D 

 
 
Ingen bild

angelica

12 februari 2008 15:56

hej
jag läste din blogg om festen..letar själv om 80-tal då jag + 2 kompisar ska ha 80-tals fest 1 mars kanske jag kunde få lite tips...ha en toppen dag mvh angelica

http://sv.netlog.com/smurfiiiiz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards