Alla inlägg den 9 juni 2008

Av S - 9 juni 2008 17:23

Hemkommen nu, skönt det jue, höll på att somna till på bussen men sen när man kommer hem och sätter igång med grejjer piggnar man till igen.

Idag tänkte jag dock inte göra så mkt, grejja på lite nu bara, sen tänkte jag faktiskt se om jag har nån bra film att kika på. Skönt å slappa.

Idag har jag även fått sommarschemat för oss som ska jobba borta på Skottsund i sommar, jag var galet nervös innan jag öppnade det mailet, men blev hur glad som helst sen när jag väl hade gjort det. Vet eg. inte hur dom har lyckats, men mitt schema är såå skönt! Ta bara första veckan på sammanslagningen t.ex, en dag på hela veckan jobbar jag senare än 15, och det är en dag till 16.. ni kanske förstår att jag blev glad? [;

Det är typ den sista veckan innan min bara som jag och A-K från fritids har 2 stängningar var, men då är det även bara vi 2 plus en i köket som jobbar oxå. Jag blev väldigt nöjd! :D

Nu ska jag se om jag hittar nåt att stoppa i magen innan jag slänger på en film. [: 

Av S - 9 juni 2008 10:27

Mjo, jag har "slappat" vid datorn såhär på måndagmorgon efter frukost och utskick av barnen (och resten av personalen såklart). Har inte slappat egentligen, ändrat namn på tusen filer, fixat skivor till föräldrarna och bråkat med alla andra filer. *suck*

Nu äre iaf snart dags för lunch, och efter det gåre jue rätt fort tills jag får åka hem igen, men jag håller fast vid det jag sa igår, jag tycker bättre om måndagar nu än förut. Egentligen är det jue som vilken annan dag som helst, det är bara det att stackars måndag är först ut efter helgen, därför tidigare så ogillad av mig. [;

Av S - 9 juni 2008 06:50

Näe.. hur sjutton stavas det egentligen!?

Aja, har iaf vaknat till liv nu såhär på måndagmorron, sovit hyffsat bra har jag gjort, vaknade endast en gång och trodde jag hade försovit mig.. då var klockan halv 4. :P

Nu är jag iaf klar för avgång mot jobbet, och det är väl lika bra att få det överstökat så hej på er. [:  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards