Alla inlägg den 13 juni 2008

Av S - 13 juni 2008 22:41

Hemma en sväng och byter om.

Det blev god mat och vinprovning hos A från jobbet. Mycket god mat, och nu vet jag garanterat ett rött vin jag kommer köpa nån gång framöver. [:

Nu tog cidern slut så nu ska jag röra på mig.


Av S - 13 juni 2008 16:36

Hemma!

Slutade "tidigt" idag, en stund före 15 typ.

Bussade in till stan, handlade på Hemmis, mötte Kaka 1 med sitt kex utanför bolaget, gick in och handlade helgens ranson. Blev lite beslutsångest utanför, men vi kom snabbt fram till ett beslut iaf. [:


Helgen blir inte riktigt som tänkt.. visste jue inte om det blev Berga idag eller imorrn, för min del slutar det med att Mia och co åker ut till Berga ikväll, jag åker med hennes mor imorrnbitti. På så sätt kan jag åka ut och umgås med jobbisarna ikväll ändå, och sen blire utgång med Malin.

När vi var på bolaget och skulle betala så ropar nån på mig, tittar upp.. och vem ser jag då om inte barndomsvännen Lina som bor i Italien sen några år. KUL!

Hon och hennes kompis skulle ut ikväll, så det blev order om att dom skulle kika ner på Olearys, så det hoppas jag verkligen dom gör. [:

Nu ska jag ta och göra mig klar, bussen går tillbaks mot Essvik om inte mindre än 40 minuter. Skynda skynda..  

Av S - 13 juni 2008 05:25

Jaa, nu äre fredag! Jag hinner egentligen inte skriva nåt, bussen går strax, men ja, tack god gud för att det är fredag. ;D

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards