Alla inlägg den 29 juni 2008

Av S - 29 juni 2008 19:59

Blev inge mat på stan med Anna idag, vi tar det imorrn istället, sista chansen för att nyttja restaurangchansen då jue. ;D

Imorrn börjar Gatufesten också, just nu ser det inte ut som att jag ska gå nåt alls, eller, jag lär kika ner nåt på onsdag(och tisdag), men ta det lugnt då jag jobbar hela veckan. Får se hur det slutar helt enkelt, men blir nog bara så iaf.

Nu ska jag ta mitt pick o pack och slänga mig i sängen för att glo på lite film, filmerna som går på 5:an brukar jue vara hur bra som helst.

Tack och hej. 

Av S - 29 juni 2008 17:51

är det en vanlig dag?

Ne de e ingen vanlig dag, för det är Mias och Idas födelsedag, hurra hurra hurra! :D

Har jue glömt att gratta dom här i bloggen, så gör det nu. [:


Var nere på stan förut och träffa Veronica för en sväng på stan, Anna joinade efter en liten stund, då gick vi på Ch och tog en fika. Längesen jag åt sallad där nu, eller var där överhuvudtaget, så det var gott. [:

Jag kom nog hem för typ en timme sen, blev en vandring på stan för oss efter vi fikat ett tag, satt i solen och bättrade på brännan. [;

Sen följde Veronica mig på hemmis en sväng innan hon skulle till Ida och jag gick hemåt. Får se om Anna hör av sig strax om mat på stan, annars gör jag mig en toast och slänger mig framför teven. Diana ville träffas å äta sen, men vet inte om jag pallar att gå ner så sent. :P  

Av S - 29 juni 2008 12:34

Jag vaknade första gången halv 7 imorse, skönt var det att jag kunde somna om iaf, brukar jue ha svårt med det, nästa gång vaknade jag halv 10, det kändes lite bättre. [:

Har suttit och kollat ut massa bilder jag ska skicka på framkallning tänkte jag, håller på å laddar upp dom nu, kul å fixa med album och grejjer jue.

Om en halvtimme ska jag röra på mig för att möta Veronica för en sväng på stan, med fika också givetvis. [:

Laters! 

Av S - 29 juni 2008 00:18

Pratade med Trollhättan nyss och kom på att jag måste visa en grej, världens bästa kakabild. [:

Orkar dock inte ladda upp den själv, men Malin hade snott den på FB så kika in hos henne >>> Här! <<< 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards