Alla inlägg den 15 juli 2008

Av S - 15 juli 2008 23:07

Pierre kom ner förut ikväll, han hann typ bara innanför dörren innan jag sa att jag kunde äta med Robin som ville ha "lunch"sällskap, så vi åkte iväg så jag kunde äta med han.

När han skjutsades tillbaks till jobbet så åkte vi en sväng, slutade på Norra eftersom jag aldrig varit upp i tornet där, det har jag nu. [: Sen åkte vi en sväng igen innan vi slutade här hemma och kikade på Hajen 3.

Han har nyss rört på sig härifrån, jag ska typ nanna, inatt får jag nog tillräckligt med sömn iaf. [;


Av S - 15 juli 2008 15:23

Ja herregud, nu är det nära till semester!!

Har suttit och kollat precis hur min semester kommer se ut.

Dom första 2 veckorna kan jag göra vad sjutton jag vill, har inte klurat ut riktigt vad än, bara slappa maybe? Tisdag eller onsdag v33 åker vi neråt i landet, jag ska göra Malmö, Göteborg och Sthlm på sisådär en vecka. Härligt!

Sen när vi kommer hem har jag några dagar kvar att göra vad jag vill på, men shit vad semestern kändes kort helt plötsligt. Det är jue faktiskt så att vid det här laget så brukar jag ha varit ledig (arbetslös) i typ 5-6 veckor, och brukar vara det i sisådär 2-3 veckor till. Så har det alltid varit, det här är min första sommar med riktig semester sen jag jobbade som personlig assistent, det var sommarn -03. :P


Idag var vi iväg till Dyket igen på förmiddan, ungarna plaskar omkring i vattnet som om dom inte brukade göra annat. Så skönt ställe att gå till med barnen, finns liksom allt. Vatten att bada i, sand att leka med, lekpark att leka och gunga i osså bord med bänkar att fika på. Strålande!

Dagen har rullat på bra, det brukar va så när man gör lite mer saker på förmiddan än bara är ute på gården. Jag och Anna-Karin fick gå vid 14.30, så jag fick skjuts hem, det är så härligt!!


Funderar just nu på vad det blir till middag, hade tänkt kyckling och ris, vad får vi då till lunch på jobbet? Jo just, kyckling och ris...


Haha, jag måste jue bara berätta vad Mats gjorde igår på Donken. Vi köpte jue osm jag skrev imorse glass efter Tarzanstigen, så satt vi ute på Donken å åt dom. Vad gör Mats? Jo, han börjar blåsa på glassen innan han ska stoppa den i mun, precis som att den vore varm. Haha! ;P 

Av S - 15 juli 2008 07:07

Igår när jag äntligen fick tid till å blogga så var jag alldeles för trött för det, så jag gick och la mig istället.

På förmiddan på jobbet igår så var vi på Dyket, det var jue såå varmt! Sen när vi kom tillbaka till en senare lunch så fick jag gå hem.

Jag åkte till Jessica och blev bjuden på goda bakelser från Eclair, vi surrade skit och spelade Burnout, osså gosade jag en del med en glaskit! ;D

Pierre kom och hämtade mig där strax före 19, då drog vi ner på Texas och käka eftersom det var typ fullt på BL. När vi ätit så hämtade vi en kompis till han i g-holm, sen åkte vi till Södra och gick Tarzanstigen. :P Blev glass på Donken efter det, och sen åkte vi hem hit efter att ha skjutsat hem Mats. [:

Nu ska jag kila till bussen!

Ha en bra dag! 

Ovido - Quiz & Flashcards