Alla inlägg den 17 juli 2008

Av S - 17 juli 2008 23:28

Hms, faen va skräpmat det blivit på senaste tiden, men jag ska inte klaga, då får man väl höra från syster yster. [; Tur att det är gott iallafall, idag fick vi jue plats på BL också, inte lika mkt folk som häromdan.

Efter maten gick vi en sväng på Hemmakväll och kikade, verkar ha blivit lite av en tradition, inte varit inne där på evigheter, nu äre väl typ 3 ggr på en vecka eller sådär. Sen skjutsades Robin hem till Skb, jag och Pierre åkte hit och glodde lite på teve. Han åkte hem för en stund sen, upp å jobba tidigt för vissa imorrn, en annan får jue sova ända till 9! :D

Dock så ska jag lägga mig iallafall, kan va skönt med lite extrasömn ibland. [: 

Av S - 17 juli 2008 17:40

Men nu äre denräkning för heela slanten, snart en vecka kvar, har nog inte fattat det riktigt, ska vara ledig i hela 4 veckor!!

Idag gick dagen lite småsegt sådär, vi satt mest o surra skit medans barnen lekte faktiskt, på förmiddan iaf. Efter lunch så tog jag och rörde ihop lite playdoo med några tjejer, det roade flera barn ända fram till mellis. [:

Strax före 14 fick jag gå, så då promenixade jag in till Kvissle och tog bussen därifrån.

Har städat lite här hemma, samlat ihop en massa jäkla reklam som ska slängas iaf, shit vad jag samlar på mig! Har även lagt in kläder i garderoben, sen jag tvättade i lördags.. javet, ibland är jag lite seg. 

Snart slutar P, då ska vi äta mat, Robin skulle visst också äta med oss idag, trevlans, sen får jag se vad som hittas på, nåt skoj kanske, jag börjar jue inte förrän 11 imorrn. :D  


Av S - 17 juli 2008 06:02

Men först ska jag jobba en tidig torsdag, och en jäkla stängningsfredag, det gillas inte! Men ska väl va glad, det är faktiskt min första stängning sen sammanslagningen. ;P

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer förutom att det är Rockfest på lördag, längesen man va på en riktig fest sådär om man inte räknar midsommar i Berga å sådär. [:

Nu ska ja däremot borsta tänderna och kila till bussen.

Ha en bra dag.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards