Alla inlägg den 27 juli 2008

Av S - 27 juli 2008 10:35

Tjolahopp!


Vi hann med ganska mycket igår jag å P.

Vi började med tacos på bl, mumsigt värre var jue det, som vanligt, när vi hade ätit klart funderade vi på hur vi skulle döda lite tid innan vi skulle upp till Bursplatsen. Det slutade med att vi drog till Matfors en sväng, var jue cruising där så kikade på lite snygga bilar, fick även åka en sväng med Pierres pappa i hans Cadillac, coolt. ;D Robins mamma var även snäll och bjussa mig på en öl (skulle inte jag va nykter?) Runt 8 tror jag det var så drog vi oss in mot stan igen, drog upp till Skb och hämtade Robin, Roija och Petri innan vi drog upp till Bure. Dock så var det tydligen bara jag som visste typ vart det låg, så vi fick gå en jäkla bit genom skogen eftersom jag trodde dom andra visste. :P Aja, vi kom jue fram iallafall. Man träffa jue lite kändisar där uppe iaf, typ en kusin och så. Blev lite cider där uppe också eftersom det såldes. [; Var lite olika band som spelade och sådär, lite drygt var det jue att Supersci startade liiite senare än vad som stod i programmet, så vi hann inte med dom så mkt innan vi rörde oss ner mot Stadshuset runt 00. Där hade vi jue heller inte behövt ha så bråttom eftersom klockan var närmare 01 när Juvelen började spela. :P Träffade Teija på stadshuset också, en lite sväng med snicksnack hann vi med iaf. [:

När Juvelen spelat klart åkte vi ner på Olearys en sväng och hejjade på Anna, Anko och sådär. Tror klockan var runt halv 3 när vi åkte hemåt å sov.

Idag vare upp 9.30 när P skulle iväg på jobbet, ar uppe en timme eller 2 sen gick jag o la mig i sängen en sväng, somnade till lite nu och då, så lite mer har man väl fått sova. [;

Nu fikar jag lite och funderar på vad jag ska hitta på denna dag. [:


Mörk bild och jag vette17 vad jag gör för min, från igår uppe på Bure iaf. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards