Alla inlägg den 22 juli 2008

Av S - 22 juli 2008 22:42

Nja, det blev inte så mkt städat förut, hann bara plocka lite (och spela lite) innan Pierre ringde och berättade att vi skulle spela kubb..

"Om jag vill spela kubb? -Jag frågade inte om du vill, jag har redan bestämt"

Jahaja.. :P

Vi spelade i lite olika lag och alla fick vinna 2 ggr, så det var väl rättvist, jag är rätt nöjd över att jag spöa Martin och Pierre, med "bara" 17 försök på kungen. Aja, P har precis åkt hem, ska slänga mig i sängen och sova en stund då, bara 3 dar kvar nu!! :D  

Av S - 22 juli 2008 16:54

Hejsan hoppsan.

Idag fick jag gå från jobbet 11.20 typ, vi hade då 5 barn och det skulle nog inte komma nån fler heller. [:

Åkte hem för att byta om sen gick jag ner på stan å mötte Emily, efter lite strosande gick vi på CH för att fika, med Pierre och Robin också, osså kom Anna efter en stund och sist men inte minst Veronica. Mysigt med fika, trist bara att det blåste så himla mkt. /:

Efter fikan så strosade jag, Veronica och Emily lite mer på stan innan vi kom på att det kunde vara gott med en mjukglass, så det blev en sån, satte oss i Vängåvan och mumsade i oss den. [:

Nyss hemkommen, tänkte städa ihop lite här nu när man har lite tid över och är ensam, kan behövas. :P 

Av S - 22 juli 2008 05:15

Igårkväll när jag fick tid över till att blogga var jag alldeles för trött för att orka göra det, så då gör man det idag istället. [;

En snäll Pierre med sällskap av Robin kom ut på jobbet och hämtade upp mig när jag slutade, då skjutsades R hem och jag å P åkte bort till Nacksta för att hälsa på syster ysters (Emmas) valp, dom har gått å blive med hundvalp! :D

Väl där borta så var även Papsen så man fick säga hej till han också, dom höll på att lägga golv han och Magnus.

Det kom spöregn sen, vi åkte å käka och sen blev det lite gayteve på 5:an. ;P


Nu är jag nästan nyvaken, ska slänga lite vatten i ansiktet och borsta tänderna innan jag går mot bussen, hoppas det blir varmt idag nu då som det sas igår!! 

Av S - 22 juli 2008 05:14

Idag smygstartar vi http://msga.se .. Var med och hjälp till att pumpa upp sköna sommar mms bilder. Lägg till en ny kontakt i din adressbok på mobilen som du förslagsvis döper till Msga och lägg sedan till msga@msga.se. Sen är det bara att köra igång och börja messa på msga.se. Kostar lika lite som ett vanligt mms. Håll sidan uppdaterad för mer info om vad vi planerar på siten.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards