Alla inlägg den 18 juli 2008

Av S - 18 juli 2008 22:12

Ja, nu menar jag inte att Linda är gammal, hon är jue några månader yngre än mig, men det är en vän från gamla tider. [:

Vi har sminkat oss, fixat hår och grejjat kläder.. dricker god piggelindrink med Bacardi Grand Melon, mums!  Osså lyssnas det på massa gammal musik och pratas lite gamla minnen, mysigt värre. Än så länge äre inga stavfel, det kommer väl när vi öppnat minttun. ;D 

Av S - 18 juli 2008 18:32

Japp, nu äre helg och en dag mindre kvar till semester, jag går i taket snart.. ALLA går på semester utom jag! Och Anna-Karin då, men hon va jue ledig idag iaf.

Linda messade mig förut idag och ville leka, så hon ska komma ner till mig sen och dricka lite grogg, nice nice, mindre kul å bara sitta hemma själv jue. :P

Och imorrn äre rockfest jue, blir en två-dagars verkar det som, har jue varit rätt lugnt nån vecka nu förutom lördag på gf, så det blir nog bra. [:

Nu ska jag springa genom duschen innan Linda är här. 


Av S - 18 juli 2008 09:48

Ojojoj, snart är det bara en vecka kvar, ne, det är inte alls så att jag håller på att längta ihjäl mig. [;

Känns konstigt att vara hemma den här tiden när man ska jobba, men skönt var det också att få sova ut, blev nästan som en extra helgdag för att man fick sova så länge. :D

Nu ska jag dock borsta håret och springa till bussen.

Ha en bra dag alla.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards