Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av S - 5 augusti 2008 12:01

Mm, idag fick jag mig lite sovmorgon, slog upp ögonen bra precis 9, låg vaken en timme för att sen somna om!? Vaknade igen för typ en timme sen, då studsade jag upp iallafall. [:

Blev jue en hyffsat tidig kväll igår, låg å småkollade lite på teve när jag lagt mig, halvsov efter ett tag så stängde av. Vaknade även nån gång efter 2 inatt å var kissnödig, kändes som att det var dags att kliva upp.. tills jag kollade på klockan, skööönt. [:

Jag fick veta en del söta saker igår också, men det får ni vänta lite med, men det var skoj att höra. ^-^

Nu har jag tryckt i mig frukost så nu tänkte jag spela lite, sen äre röjjningsdags här hemma, fixa med kläder och allt, det ser ut som ett bombnedslag just nu. Så kan det gå när man knappt är hemma nåt.

Får se om jag letar mig bortöver Kuben nåt under dan också(Karlsson fyller jue år), beror på hur långt jag kommer med städningen i tid.  [:


Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards