Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av S - 7 augusti 2008 23:54

Jo, det kan man jue säga att det har varit idag.

Jag och P gick ner på stan förut å mötte upp Robin, gick å käka pizza på San Remo, sen blev det en sväng på stan.

Efter ett tag så gick vi på hemmis å köpte cola och chips, låg å spelade tevespel och halvsov ett tag, eller, rätt länge faktiskt.

Vid 20 nån gång så gick vi ner på stan igen, hade vart en bilolycka borta i korsningen här så gick förbi där en sväng, träffade på Anna på stan en snabbis också, och kikade på lite rodd eller va man säger.

Gick en sväng på stan å funderade på vad vi skulle äta, det sluta med att vi gick på hemmis å handlade lite mer, gick hem och gjorde toast lagom till Happy Gilmore.

En trött människa ska upp å jobba tidigt imorrn, så jag antar att det blir sova nu.

Nattinatt.  

Av S - 7 augusti 2008 12:05

Ja, det blev det kanske igår. 

Pierre kom hit och gjorde sig klar, karln slukade cider efter cider, sen blev det minttu, ja, jag drack jue också en del.

När vi va klara och sådär så gick vi ner till öltältet och träffade Robin, Roija, Robins mamma och Pierres pappa, pappan bjöd oss på en cider, sen kom Annamaria osså åkte föräldrarna. Vi satt kvar en stund till, Pierre o Robin sprang hem hit och drack upp det sista av minttun, när dom kom tillbaks gick vi upp till Webban. Det drack mera cider och öl, det snurrade lite i min skalle där ett tag men det gick över. När Mange o Peter kom så rörde vi på oss, mötte Anko nere på Navet sen gick vi på Olearys, en del av oss iaf, en del gick ner till tältet. Det drack drinkar, jag stod o surrade med Kina ett tag, sen gick vi ut o satte oss.

Klockan var nog inte såå mkt när vi gick på Max, runt halv 2-2 tror jag, vet inte riktigt faktiskt. :P

Blev en taxi hem när vi hade ätit. [:

Idag är man lite trött sådär, men inte bakis, det får den andra stå för.. fniss. [;

Nu blire en dusch, sen ska jag ha mat!

Jag och lillebror.

Annamaria.

Webbski, Pierre osså jag då.

"Men men men, det är jue du.. lillasyster till till till.."
Längre kom han inte innan jag fick hjälpa han. ;P

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards