Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av S - 22 augusti 2008 15:01

Sista semesterdagen var det va?

Och vad har jag pysslat med?

Jo, spelat yatzy och läst bloggar hela förmiddan, fast njae, fick lite avbrott när först Malin ringde, sen syster Emma och sist men inte minst Anna B. Pratade en lång stund med dom allihopa, med Anna bestämdes det att hon skulle komma hit och hälsa på en sväng, så nu sitter jag å väntar på att hon ska höra av sig, sen tänkte jag möta henne på stan så vi kan köpa med oss nå fikabröd från Hemmis. [:

Pierre ringde förut, han hade hittat ett par fiina skor ute i Birsta, han mms:ade även en bild på dom, så när han slutar hämtas jag, osså åker vi nog ut å kikar om det finns i min storlek. Sen ska vi ut till Matfors en sväng, tänkte höra om pappa ska va hemma så man kan hälsa på där en sväng också. Var som ett tag sen jag hälsade på pappa, eller mamma för den delen, har nog inte varit hos nån av dom under hela min semester. Dålig stil Sara!

Aja, nu ska jag kika runt lite mer innan Anna ringer.

Hörs hej.  

Av S - 22 augusti 2008 08:46

Ja, idag var jag uppe med den där tuppen igen, Pierre började jobba 8 så det vart ingen sovmorgon här inte.

Igår trodde jag att jag skulle få laga mat, tji fick jag, blev San Remo (jag längtar nästan tills jag börjar jobba så allt blir normalt igen=mindre skräpmat), efter maten så gick vi å hyrde oss 3 filmer som vi kan kika på i helgen då det blir lugnt. Började med en igår, Wedding Daze, jag tycker den var sådär, rätt rolig men ja vet inte, somnade till lite iaf o vaknade till av ett "Men, du sover jue!". Tror inte jag missade så mkt av filmen iaf. [:


Idag är min sista semesterdag egentligen, det är jue helg sen, ändå klev jag upp 7, när P hade åkt, vad gör jag då? Jo, lägger mig å spelar burnout! Fel o sova en stund till? Aja..

Ikväll ska vi eventuellt åka ut till Matfors å hämta Pierres teve och dvd, om pappan ska va hemma. Snart har P nog lika mkt saker som mig i den här jättelägenheten. :P

Imorrn blire nog en sväng till Birsta och på söndag blir det kalas för Leija, Stina och Johannes.


Undra om man ska ta tag i nedervåningen idag, uppe blev det jue klart igår. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards