Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av S - 4 augusti 2008 22:31

Jo, som jag skrev förut så blev det en promenix runt Sidsjön, fick upp farten rätt bra jag så grabbarna fick hänga på. [;

Surrade på, räknade bryggor och funderade på hur långt det kunde vara runt sjön, svaret fick vi på slutet; 3100 meter. :P

Träffade på Mathias där också som var ute å vandrade med sin kamera.

Efter det så skjutsade vi hem Mats till G-holm, sen drog vi på donken å köpte dricka (och en glass), sen skjutsades jag hem å Pierre åkte hem, han var lite trött. [:

Nu sitter jag här och fryser så jag tänkte gå upp å krypa under täcket, kanske spela lite Burnout. [; 

Av S - 4 augusti 2008 19:08

Nu har jag kommit hem efter en dag med Jessica och Linus. [:

Vi började med att handla på konsum innan vi gick hem till dom, där drog vi ihop en sallad som vi mumsade på. Fikade även och åt ostcrunchers medans vi (mest jag) spelade lite Burnout. :P

Suttit och gjort det och degat i soffan med Linus mest hela dan, sen kom syster dit och sa hej när hon skulle hämta mig och skjutsa hem mig. Snel syster. [:

Nu sitter jag och väntar på Pierre å Mats, vi ska ta en sväng runt Sidsjön tror jag det var, kan jue va skönt å röra på sig lite efter en dag med fika och mat. :P


Av S - 4 augusti 2008 11:32

Eller, nästan iaf.  Rätt skönt när P ska upp å jobba sådär att man kommer upp i tid själv också. Imorse var det väl upp å hoppa strax före 8 eftersom P började jobba klockan 9, och när han åkte på jobbet gick jag upp å la mig å spelade lite på xboxen. ^-^

Nu är jag fixad och klar för en sväng bort till Jessica och Linus, vi ska fika och spela tevespel. :D

Lite blått har det smygit sig fram på himlen, hoppas alla har fel om regn hela veckan! ]:  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards