Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av S - 9 oktober 2008 06:55

Jo, jag tänkte faktiskt skriva igår men jag hann inte riktigt. /:


I tisdags slutade jag som vanligt tidigt, då gick jag på CH och köpte med mig en sallad hem, stoppade i mig den och sen började jag vika tvätta, gjorde klart allt utom en del av P´s grejjer som jag inte visste vars dom skulle.

Spelade litegrann och vips så var klockan 15.45, skulle få skjuts 16.30 ut till jobbet igen eftersom vi skulle ha avdelningsmöte, så då gjorde jag mig klar och gick, fick lite sällskap av P också som precis kom från jobbet och sedan skulle upp till G-holm.

Satt ute på jobbet för möte dådå, det gick bra, vi gick igenom lite barndskydd och sånt där, osså skrattade vi en del såklart. [:

Under mötet så fick jag massa sms om att ses på stan hit och dit, så när jag kom in till stan igen gick jag på Biteline där Pierre och Peter satt, sedan kom Anna dit så hon och jag åt tacobuffé. Yummie! Efter en liten stund så kunde inte Peter hålla sig, han tog en buffé han också, stackars Pierre hade redan ätit. :P

När vi ätit klart så gick jag och Pierre med Anna bort till sporthallen och sedan hem igen, ramlade i säng och somnade rätt fort.


Igår jobbade jag 9.15-16, utbildning 16-17.30, Pengarna eller Livet på Södra 19-21.45 typ. Det var lite stressigt igår, men avslutningen med teatern var super. Gud så jag skrattade!

När jag kom hem från den så låg redan Pierre, så jag kröp ner i sängen jag också och slocknade medans han lyssnade på ljudbok. Man blir trött av att stressa. [;

Nu ska jag ut på jobbet, skönt med skjuts på morron! :D  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards