Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av S - 12 oktober 2008 13:13

Jo, idag känns det som slutet på en stressig vecka med möten, planeringar och massa annat, både skoj o mindre skoj. Ska bli skönt med en helt vanlig vecka framför sig.

I fredags hade vi planeringsdag, det gick bara bra, skönt att få lite gjort sådär. När vi hade planerat klart så åkte jag in till stan, jag och P gick och käkade buffé på Saigon,  sen handlade vi hemmis innan vi gick hem och satte oss framför varsin dator, sen blev det teve innan vi slockande båda två. Jag fick ett sms om shopping med Ullis från jobbet på fredagkväll, så på lördagmorron hann jag inte så mkt mer än att äta frukost, packa och göra mig klar innan hon hämtade mig. Vi drog ut till Birsta och strosade runt, åt lunch på thaistället där, mums, strosade runt lite mer, åkte på bolaget och över till "andra sidan", där Skopunkten och Jula är och sådär. Innan vi åkte hem till Ullis i Bommen så var vi förbi jobbet och tog fram kycklingen som jag hade glömt att ta fram på fredan. :P 

Fick husvisning, vi fixade med tunnan och mat och sådär innan dom andra dök upp runt 17-17.30, det blev vi två, Agnetha, Maggan och Lillemor. God mat, vin, god efterrätt, thé och dooleys, sen blev det lite surrande innan vi bytte om och gick ut för att bada. Innan efterrätten så dök Rosi/a från köket upp så hon var med och badade medans Maggan åkte hemåt när vi skulle göra det. Blev öl och smirnoff för oss i badet(förutom för Rosi/a då som var nykter), var hur skönt som helst!  När vi badat klart så gick vi inoch mumsade lite snacks och pratade skit i "allrummet/vardagsrummet", klockan var närmare halv 1 innan vi begav oss inåt stan. Ja, för att skjtusa hem mig såklart, Agnethas snälla hälft skjutsade hem mig innan dom hem till Essvik igen. :P

Somnade rätt fort och fick iaf sova till 08 imorse, förutom en sväng inatt där då syrran väckte mig. :P  


Idag är en sur slappar dag, eller sur å sur, jag är lite trött och orkar inte med prat, surr och bök idag. Det slutade med att jag gick upp vid 11 och somnade till musiken i mp3:n, klev upp igen nån gång mellan 12.30 o 13. Skönt var det. Vet inte riktigt vad jag ska ta tag i idag, skulle jue behöva städa mer (fortsätta från förra helgen), men har ingen skurmopp fortfarande eftersom den gick av förra helgen. Kanske får kika efter en ny nere på Hemköp sen, middag måste man jue också komma på. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards