Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av S - 22 oktober 2008 18:43

Aa, kände att jag kunde slänga in nåt här ikväll. [;

Har inte hänt så mkt i veckan, jobbat på som en galning, dubbelt upp, både jag och Ullis har jobbat som vanligt + gjort mat till alla sedan i torsdags, och det fortsätter veckan ut minst.. men vi är så duktiga så det funkar bra.

Igårkväll fick vi besök av Mats, han och Pierre spelade lite på datorerna medans jag bakade litegrann, sedan fikade vi chokladrutor, dajmkaka och julmust, osså spelade vi lite chicago. Jag vann första gången! Andra gången trodde vi att Pierre skulle vinna, tills Mats fick 4-tal. ;D

Nu ikväll har vi varit på Biteline och käkat jag å Pierre, jag tog kyckling som vanligt, sen fick jag ont i magen.. som vanligt. Att jag aldrig lär mig, men.. det är jue så gott.

Bara 2 dar kvar till helg nu också, snabbt det går här.. vet inte riktigt vad vi ska hitta på, Julle kommer i helgen, pappa funderade på att åka upp till Härnta och frågade om inte vi ville följa med, vi skulle höras om det lite senare i veckan, lär väl bli imorrn skulle ja tro.

Nu ska jag ta och spela en sväng, sen ska jag slänga mig i sängen med min onda mage. /:  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards