Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av S - 18 oktober 2008 20:03

Gokväll kära läsare, dom jag har kvar. :P

Lugn helg här på Norrmalmsgatan.

Igår slutade jag tidigt, då åkte jag hem, handlade lite på hemmis innan bara, satt en stund vid datorn när jag kom hem innan jag började rensa i köksskåpen, skönt att få det gjort. När Pierre kom hem så fortsatte jag lite med det och han vek tvätt, pizza beställdes och framåt 20 blev det sängen för teve och film. Vi slötittade lite tills Singing Bee började, jag skrattade och P klagade som vanligt då han inte gillar det programmet alls. ;P

När det var slut så kollade vi klart på Wanted som vi började se häromkvällen, när den var slut var iallafall jag aptrött eftersom jag hade öppnat på morron, så jag slocknade nog ganska fort, min andra hälft la sig med sin ljudbok.


Idag vaknade vi båda strax efter 8, jag suckade och ville sova längre men P tyckte det var en dålig idé att tvinga till sig mer sömn då jag faktiskt inte var nå trött. :P Låg och kollade på lite teve en sväng innan vi klev upp och intog frukost, duschade och sådär. Sen satt vi ett tag vid varsin dator och spelade och grejjade på, Pierre tog en sväng upp till G-holm för att hämta post, sedan gick vi ner på stan och mötte Roija. Medans vi klurade på vad vi skulle äta så kom Marcus och Jacb ner på stan och lämnade av Leija eftersom hon skulle va med mig idag och ikväll, medans vi väntade på henne så bestämde vi oss för max. [:

När vi käkat och Leija fått åka lite kana och sådär så åkte vi på hemmis och handlade lite, jag och Leija skulle jue baka. Pierre hann bara vara hemma en stund innan han blev upphämtad av gamla jobbisar på Granngården, han sitter uppe på Södra nu och kikar på Pengarna eller Livet, sen skulle dom käka också.

När han hade åka så satte vi tjejer här igång med bakandet, det blev en plåt chokladrutor som vi ska smaka nu när jag skrivit klart här. När vi var klar med det så gick Leija upp å kikade på Teletubbiesfilmen som hon gick i sin maxbox och jag fixade middag. Nu har vi suttit en stund vid varsin dator, jag har spelat, Leija har kikat Bollibompa på Pierres dator.

Nu ska vi ta med oss vårat lördagsgodis och gå upp å kika på Askungen. [:

Hej hej. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards